Niklasp Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 – Passer ikke med vår filosofi, sier Microsoft. Internet Explorer 10 vil ikke støtte Flash Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Med andre ord, IE10 skal støtte Flash, Silverlight og Java. Dette skal kun gjelde Metro-utgaven, og man enkelt bytte mellom disse. Utifra hva jeg har sett på videoer gjelder det også for tablets. Det skal etter hva jeg har lest komme en reserveløsning for Flashvideo basert på HTML5. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 For en tabloidoverskrift. Er nesten på linje med iTavisen. Uansett så er vel den store nyheten her at du ikke kan bytte browser i Metro, så vidt jeg vet. Du er vel låst til IE10. Men så lenge den følger HTML 5 standardene så går det vel bra?....... 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Typisk tabloidoverskrift, det burde heller vært noe sånt som: "Metroutgaven av Internet Explorer 10 vil ikke støtte Flash" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg