krest Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 har prøvd å koble min smc-router opp på nett uten hell. har gjort som veiviseren sier, trinn for trinn uten å lykkes. har adsl>>telenor har kontakt med router osv. men får den ikke på nettet. har skrevet inn bruker, passord osv.. er det flere innstillinger som må til? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 husk [email protected] Har gjort den feilen flere ganger selv :oops: det tror jeg er den mest vanlige feilen med telenor å router(rett på meg hvis jeg tar feil) Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 og du trenger heller ikke trykke på koble opp! den gjør det automatisk! bare trykk på internet explorere, eller we Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sjekk status inne på routerens meny.. ( http://192.168.2.1 ) Lenke til kommentar
krest Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 takker og bokker for det første svaret.... jezz .. nu blir d lan ja.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Alltid en glede å hjelpe folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå