V. Haugen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det spørs likevel om de slår "Sjakk Matt" på konkurrentene. Chess gir deg fri bruk til 1. april Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. OneCall Faktura har jeg nå brukt et par år og har ennå tilgode å se en regning på over 100,-. I rolige perioder (på opptil et halvt år) ser jeg ikke noe til regninger overhodet. Men, det skal sies at jeg ikke er noen storbruker akkurat :!: Lenke til kommentar
Mellom rom? Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 For meg så er det gull verdt... Sparer rundt 200 kr i mnd på det bruker fort mye data når man ser på youtube videoer, er på spotify eller deler internett med mac/pc utenfor wifi... Og det er ikke maks 6 GB i mnd, det er bare at de struper hastigheten da... Hvis ikke jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. Du mener mobilbruk skal være gratis? 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. Du mener mobilbruk skal være gratis? Skal vi se.. les alle ordene nedenfor og prøv igjen Det er fortsatt 199,- i mnd for mye. OneCall Faktura har jeg nå brukt et par år og har ennå tilgode å se en regning på over 100,-. I rolige perioder (på opptil et halvt år) ser jeg ikke noe til regninger overhodet. Men, det skal sies at jeg ikke er noen storbruker akkurat :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg