Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Spille wow på skolen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er your freedom blokkert?

YourFreedom kan vel ikke være blokkert da programmet setter opp en proxy til deg (?), men har prøvd alle mulige måter beskrevet på nett for å få det til å funke, men det gjør det altså ikke. Hjemme fungerer det helt fint.

Joda, har 1 GB pr. mnd gratis via mobilen, men jeg klarer nok lett å overstige 1 GB pr mnd, og da blir det dyrt. Dessuten kommer alle andre til å spørre om pw osv.

Heller ikke villig til å betale for å få spilt wow på skolen.

Følger med i timen når det er noe viktig som blir sagt. Lærerne prater mye drit og er ofte ikke i timen i det hele tatt, og da er det greit å kunne spille wow. Ferdig med den saken.

Lenke til kommentar

Tror trådstarter er klar over dette, så istede for å komme med "følg med i timen" innlegg, prøv å finn ut noe som kan hjelpe han?

Tja tror samtlige som kommer med de "følg med i timen" inleggene vet svaret (er jo trossalt et problem som tar tja 90sec? løse..) men er fint lite interessert i hjelpe han løse det :)

Det er også ofte de/vi som flirer ganske rått av de mislykkede forsøkene :D

Evnt de som kjeder seg sporer opp hvor eleven går utifra info han/hun har postet, litt ekstra morro når vedkommende blir sendt til rektor og blir møtt med en utskrift av posten sin samt kontrakten vedkommende skrev under som sier at slike regelbrudd er nok til miste pcn permanent.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Så sant så sant cruzader... sitter jo på en skole å jobber selv med ikt..

Så å gjøre ett søk på nett etter elever som ikke gjør det de skal i timen er ikke vanskelig, har hatt MANGE tidligere episoder hvor elevene har gjort noe med maskinene sine og ikt "gjengen" har funnet posten, sporet dem opp og tatt de :)

Bare sånn just in case.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Herregud, det er synt på deg, TS!

Ikke det at du ikke får spilt WoW i timen, men fordi du faktisk er så avhengig av dataspill at du MÅ! Tenk på alle jentene du går glipp av i ungdomstiden fordi du sitter å spiller data hele tiden. Alt du egentlig skal oppleve går vekk til å løpe rundt med en virtuell tryllestav. Nå har du sjansen til å oppleve et miljø hvor ikke alt dreier seg om level, tryllestaver, andre nerder og en skjerm.

Nei, alle som gir tips til TS i denne tråden er med på å ødelegge hans liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann.

Hvordan kan jeg få spilt wow på skolen? Hotspot Shield ble blokket nå i år, og jeg får ikke til YourFreedom med Sockscap/Freecap heller.

Må spille, bare må spille. Drit i å flame om at jeg skal følge med i timen. Noen er pr0 og kan multitaske.

Kan du si hvilken skole? Om jeg har gått der før skal jeg prøve å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...