lolee Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 hey. klassen min skal ha et forsøk om plumbo bombe, og inngen i klassen hvet vordan vi skal lage den. er det noen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Det hørtes ut som noe dere burde holde dere unna, spesielt ettersom dere ikke har peiling på hva dere driver med. Endret 19. september 2011 av blackbrrd 4 Lenke til kommentar
lolee Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Det hørtes ut som noe dere burde holde dere unna, spesielt ettersom dere ikke har peiling på hva dere driver med. vi fikk beskje at vi måtte gjøre det Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Det hørtes ut som noe dere burde holde dere unna, spesielt ettersom dere ikke har peiling på hva dere driver med. vi fikk beskje at vi måtte gjøre det Det høres ut som læreren deres burde få sparken. http://no.wikipedia.org/wiki/Plumbo Produktet er sterkt etsende og danner ekstremt brannfarlige gasser ved blanding med vann Følgende spørsmål detter inn i hodet på meg: a) hvilken klasse går du i? b) er det en vikar? c) har læreren utdannelse inne fysikk/kjemi? Endret 19. september 2011 av blackbrrd 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Det hørtes ut som noe dere burde holde dere unna, spesielt ettersom dere ikke har peiling på hva dere driver med. vi fikk beskje at vi måtte gjøre det Av læreren? Da antar jeg at læreren også forklarer dere hvordan dere skal gjøre det, samt setter opp ett egnet område for å fyre den av(type test-sted for bomber) Plumbo er veldig etsende, du får mest sansynlig varige skader om du får det på huden... Endret 19. september 2011 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
lolee Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Det hørtes ut som noe dere burde holde dere unna, spesielt ettersom dere ikke har peiling på hva dere driver med. vi fikk beskje at vi måtte gjøre det Det høres ut som læreren deres burde få sparken. http://no.wikipedia.org/wiki/Plumbo Produktet er sterkt etsende og danner ekstremt brannfarlige gasser ved blanding med vann han har no nærve problema men han e jævla skøy 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ikke lag det, er sketchy som fuck. Lagde det når jeg var yngre, den gikk av rett etter jeg kasta den. Kunne gått skikkelig ille. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 En jeg kjenner fikk plumbo i ansiktet, og på armene. Resultatet har du enkelt og greit ikke lyst til å se/være vitne til Hold dere unna. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Lag tørris-bombe i stedet, like mye smell, men ikke fullt så skadlig Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Utover utseende kan etsende væsker også skade synet (for alltid). Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er ikke verre enn å ha litt plumbo og noen små biter av aluminiumsfolie en flaske, helle i vann, riste kjapt, og kaste. Jeg ville ikke rista 2 minutt før du kaster, slik han lenger oppe sa. Min erfaring er at de går av mye kjappere enn det. Lenke til kommentar
SirDrinkAlot Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Her er en tommelfingerregel: Hvis du må spørre om hvordan du skal lage en type bombe, ikke gjør det. Hold deg til kinaputter istedet. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det er drit kjedelig uansett. 99% sjanse for at det bare sier "pffff" og skiten lekker ut over alt og stinker ned hele huset. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hold deg til kinaputter istedet. Vanskeligre å lage kinaputter Jeg har også laget plumbobombe en gang, ikke noe jeg har tenkt til å gjenta. Så mye som er mer sikkert og mer morro. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Av de mer vennlige bombene, altså relativt stabile som ikke etser, men som smeller bra, er det bare en konge på haugen; Acetylene og oksygen i en svart søppelsekk med avkapte ledningsstumper satt inn, og teipet tett. Lang skjøteledning, stikkontakt, og boom.. Artig som bare det, sikkert litt ulovlig, men relativt trygt (relativt i forhold til etsende væsker i eksplosive blandinger) Som et tips til elever av læreren som oppildner elever til å vansire seg selv; legg en liten(!) slik posebombe under bilen hans og stikk ledningen i kontakten når han har satt seg inn - Profit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Headline i Dagbladet i morgen: "Norsk nettforum poster bombeoppskrifter" 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) For det finner man ikke på et annet stort norsk nettforum som har postet dette om og om igjen i mange år. Sånn i tillegg til å ha et par underforum om andre kriminelle ting og narkotika. Endret 19. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tråden stenges. Hvis du trenger hjelp til å lage en bombe til en skoleoppgave, spør du læreren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg