Aleksander- Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har en stygg mistanke om at noen karaoke funksjoner har blitt skrudd på på pcen min , pga stemmene mangler på både spill og musikk.... Er det noen som vet hvor jeg finner en slik funksjon så jeg kan slå den av? Har forresten creative soundblaster audigy live og XP Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 I "Creative Surround Mixer" som mixer'n til Soundblaster lydkortene så smukt heter, så skal du ha endel instillinger for "Environmental Audio". Er antakelig her noe er justert til hva som helst annet en "Default" ellerno slikt. Dette er vel første plassen jeg ville ha titta. Har ikke hatt Creative lydkort på en stund nå, så jeg kan dessverre ikke være mere spesifik. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Skulle tro det ja LOZER :x Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Har prøvd det men det rare er at når jeg bootet opp i linux fikk jeg samme problem... Jeg lurer på om det er headsettet mitt som har blitt ødelagt og ikke takler den hertzen som stemmer bruker :-? Men then again... slik kan jeg ikke med... Det funker liksom fint på annlegget mitt.... Skikkelig rare greier... :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå