Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God dag alle sammen!

Det har blitt sendt ut e-post med bare en ukjent link fra e-posten min hos hotmail.com. Og jeg går ut ifra at det er ett virus. Det jeg lurer på er om viruset ligger i PCen eller i e-post-kontoen? Og hvordan kan jeg bli kvitt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dag alle sammen!

Det har blitt sendt ut e-post med bare en ukjent link fra e-posten min hos hotmail.com. Og jeg går ut ifra at det er ett virus. Det jeg lurer på er om viruset ligger i PCen eller i e-post-kontoen? Og hvordan kan jeg bli kvitt det?

Viruset vill ikke inntreffe før du åpner mailen/vedlegget gjerne,så ingen fare.Men er du i tvil..la virus programmet ditt foreta en scann,så finner du ut av det.Eneste måte å få virus på maskinen er å åpne slike mail's;)

Lenke til kommentar

God dag alle sammen!

Viruset vill ikke inntreffe før du åpner mailen/vedlegget gjerne,så ingen fare.Men er du i tvil..la virus programmet ditt foreta en scann,så finner du ut av det.Eneste måte å få virus på maskinen er å åpne slike mail's;)

Takk for svar! :)

Men går det ann å fikse slik at slike mail ikke blir sendt ut fra min e-post?

Lenke til kommentar

God dag alle sammen!

Takk for svar! :)

Men går det ann å fikse slik at slike mail ikke blir sendt ut fra min e-post?

Forstår jeg deg rett om jeg sier andre du kjenner mottar mail fra deg,som du ikke har sendt? Om så er er det noen som har klart å trenge gjennom brannmuren din..du kan skifte passord,pleier hjelpe..eller gå inn å se på innstillingene i epostklient din..sjekke instillenger på brannmur,for bedre beskyttelse;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...