kaji92 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 God dag alle sammen! Det har blitt sendt ut e-post med bare en ukjent link fra e-posten min hos hotmail.com. Og jeg går ut ifra at det er ett virus. Det jeg lurer på er om viruset ligger i PCen eller i e-post-kontoen? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 God dag alle sammen! Det har blitt sendt ut e-post med bare en ukjent link fra e-posten min hos hotmail.com. Og jeg går ut ifra at det er ett virus. Det jeg lurer på er om viruset ligger i PCen eller i e-post-kontoen? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Viruset vill ikke inntreffe før du åpner mailen/vedlegget gjerne,så ingen fare.Men er du i tvil..la virus programmet ditt foreta en scann,så finner du ut av det.Eneste måte å få virus på maskinen er å åpne slike mail's;) Lenke til kommentar
Faller Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvis det bare er en link, så er det nok noen som har kommet seg inn på kontoen din. Bytt passord! Mvh Faller Lenke til kommentar
kaji92 Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 God dag alle sammen! Det har blitt sendt ut e-post med bare en ukjent link fra e-posten min hos hotmail.com. Og jeg går ut ifra at det er ett virus. Det jeg lurer på er om viruset ligger i PCen eller i e-post-kontoen? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Viruset vill ikke inntreffe før du åpner mailen/vedlegget gjerne,så ingen fare.Men er du i tvil..la virus programmet ditt foreta en scann,så finner du ut av det.Eneste måte å få virus på maskinen er å åpne slike mail's;) Takk for svar! Men går det ann å fikse slik at slike mail ikke blir sendt ut fra min e-post? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 God dag alle sammen! Det har blitt sendt ut e-post med bare en ukjent link fra e-posten min hos hotmail.com. Og jeg går ut ifra at det er ett virus. Det jeg lurer på er om viruset ligger i PCen eller i e-post-kontoen? Og hvordan kan jeg bli kvitt det? Viruset vill ikke inntreffe før du åpner mailen/vedlegget gjerne,så ingen fare.Men er du i tvil..la virus programmet ditt foreta en scann,så finner du ut av det.Eneste måte å få virus på maskinen er å åpne slike mail's;) Takk for svar! Men går det ann å fikse slik at slike mail ikke blir sendt ut fra min e-post? Forstår jeg deg rett om jeg sier andre du kjenner mottar mail fra deg,som du ikke har sendt? Om så er er det noen som har klart å trenge gjennom brannmuren din..du kan skifte passord,pleier hjelpe..eller gå inn å se på innstillingene i epostklient din..sjekke instillenger på brannmur,for bedre beskyttelse;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvis det bare er en link, så er det nok noen som har kommet seg inn på kontoen din. Bytt passord! Mvh Faller Lenke til kommentar
kaji92 Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Tusen takk! Dette var første gangen det skjedde, og håper det blir den siste Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tusen takk! Dette var første gangen det skjedde, og håper det blir den siste Ja noe dritt.Har vært ute for dette selv,og de som da åpner emailen,i den tro det er fra meg..har blitt noe sinna kan du si..hehe;) Ha en god dag;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå