TST Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 En heldig leser vant spesialutgave, t-skjorte og Xbox Live-medlemskap. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Yarrgh! Tis no fun. I want the treasure, matey! (Talk like a pirate day!) Lenke til kommentar
Laohn Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dorothea Wingerden faktisk. Ingen som reagerer på navnet ? Finnes ikke på facebook og knapt ikke på google engang ei heller ikke gulesider. Smells like VPN cheat. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dorothea Wingerden faktisk. Ingen som reagerer på navnet ? Finnes ikke på facebook og knapt ikke på google engang ei heller ikke gulesider. Smells like VPN cheat. Hmm.. Rare greier. Tror faktisk også Folkeregisteret bruker Facebook tett opp mot sine egne databaser. For er man ikke på Facebook, nei så fins man heller ei. 2 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) hehe.. Gratulerar til den heldige vinnaren! Eg er misunneleg. Kunne tenkt meg den statuen. Sjølv om eg aldri hadde fått lov å setje den opp i stua. Men hadde sett bra ut i mancaven min. Endret 19. september 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 hehe.. Gratulerar til den heldige vinnaren! Eg er misunneleg. Kunne tenkt meg den statuen. Sjølv om eg aldri hadde fått lov å setje den opp i stua. Men hadde sett bra ut i mancaven min. Det hadde vært gøy om du vant den og den hadde leveringstid på noen måneder Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Gamer... kan dere si meg hvilken t-skjorte det er? Lenke til kommentar
Mysil_Bergsprekk Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Grattis;D Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er jo mulig å sjekke adressen for er det VPN cheat er det juks = ingen premie. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dorothea Wingerden faktisk. Ingen som reagerer på navnet ? Finnes ikke på facebook og knapt ikke på google engang ei heller ikke gulesider. Smells like VPN cheat. http://www.gulindex.no/p/Dorothea_Wingerden_Sc_Van/4784375 Se hva man finner om man leter. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Så ikke konkurransen før nå. jaja Gratulerer! Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dorothea Wingerden faktisk. Ingen som reagerer på navnet ? Finnes ikke på facebook og knapt ikke på google engang ei heller ikke gulesider. Smells like VPN cheat. Synes det blir drøyt at du skal komme her å begynne å syte over vinnerens navn. Det er ikke alle som har Facebook, har skjult nummer osv. Finn deg noe bedre å gjøre. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 hehe.. Gratulerar til den heldige vinnaren! Eg er misunneleg. Kunne tenkt meg den statuen. Sjølv om eg aldri hadde fått lov å setje den opp i stua. Men hadde sett bra ut i mancaven min. Det hadde vært gøy om du vant den og den hadde leveringstid på noen måneder haha! Ja, det skulle berre mangla :-P Lenke til kommentar
reconx Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gratulere så masse til vinnaren, sjølv kunne eg svært gjerne likt å vinne..! Men trur at det var VPN cheat fra gamer.no så hadde di funnet eit litt annerledes namn kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå