Nilsen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 To spilltastatur som sørger for at hvert eneste tastetrykk teller. Corsairs nye tastatur får med seg alt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har tviholdt på mitt gamle Microsoft tastatur i 6 år nå. Kanskje på tide å ta steget videre til dette her! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Meh... jeg har aldri opplevd "ghosting" / "rollover" problemer, selv ikke på ett 79kr tastatur. PR-Hype ? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Meh... jeg har aldri opplevd "ghosting" / "rollover" problemer, selv ikke på ett 79kr tastatur. PR-Hype ? Du har ikke tenkt på at du får mye bedre respons med ett mekanisk keyboard? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Veldig interessert i K60, har allerede to mekaniske tastaturer, og kan gjerne tenke meg et med røde switcher og norsk layout. Håndleddsstøtte er også bra. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Blir helt klart et kjøp av K60 for min del. Endelig et spill-tastatur som ikke ser ut som et juletre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er litt lei flate dilletastatur der kanppene blir dårlig etter kort tid (jeg ser på deg logitech), men hvordan er slike "konstant vandring"-taster når man skal skrive tekst? AtW 1 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 K60 så sweet ut. Håper det snart blir til salgs i norge da. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er litt lei flate dilletastatur der kanppene blir dårlig etter kort tid (jeg ser på deg logitech), men hvordan er slike "konstant vandring"-taster når man skal skrive tekst? AtW Å skrive på et mekanisk tastatur er helt annerledes enn å skrive på et gummitastatur (rubber domes), ikke bare blir man mindre sliten av det, men følelsen når du trykker og lyden er ubeskrivelig deilig. For øyeblikket sitter jeg på et Razer Blackwidow, som har MX blues. MX blues regnes som de beste for skriving, mens MX black er de "beste" for gaming. MX Reds som er på disse tastaturene er lettere å trykke ned, og det vil nok føre til mindre slitne fingre etter mye skriving. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sweet.. Når disse kommer tilsalg, kommer jeg til og kjøpe meg både M60 og K60. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er enda fornøyd med mitt Saitec Eclipse etter 5 år. Kosta 600kr i sin tid det også, og det er enda nesten som nytt. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vanskelig å legge fra seg DiNovo Edge når man ser hvilke monstre som eksisterer ute på markedet. Hvorfor er det så vanskelig å designe et spilltastatur som man ikke er nødt til å gjemme hver gang man får besøk? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Håper de kommer med nordisk eller norsk (litt mye å be om kanskje) layout! K60 ... i want Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Å skrive på et mekanisk tastatur er helt annerledes enn å skrive på et gummitastatur (rubber domes), ikke bare blir man mindre sliten av det, men følelsen når du trykker og lyden er ubeskrivelig deilig - mx blues For øyeblikket sitter jeg på et Razer Blackwidow, som har MX blues. MX blues regnes som de beste for skriving, mens MX black er de "beste" for gaming. MX Reds som er på disse tastaturene er lettere å trykke ned, og det vil nok føre til mindre slitne fingre etter mye skriving. MX black/red er vel ansett som mindre egnet til skriving slik jeg har forstått det. Vurderer å kjøpe K60 selv. Likte alt ved tastaturet, også det at mx reds ikke lager lyd. Eneste spørsmålet for meg er om jeg liker mx reds Skulle ønske at K60 hadde bakgrunnsbelysning. Det hadde vært litt kjekt når man sitter i mørket, men har klart meg uten så langt så er ikke noe krise. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har veldig lyst på K90 , ser stilmessig best ut (imo). Men har ett øye på Mionix Zibal 60 også, det ser veldig nice ut Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Snasent! Fikk lyst på K90. Noen som vet om tastaturene er cola / kaffe sikker? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Dette fristet litt egentlig, selv om jeg har G110 fra Logitech i dag. Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 "Prøv for eksempel å holde «Caps Lock»- og begge «Shift»-knappene inne samtidig, og trykk litt rundt på tastaturet ditt. Flere av trykkene vil ikke registreres, fordi du allerede holder inne en annen tast." Challenge accepted, funker helt fint her, har mekanisk Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 PS2 eller USB for gaming? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vil ha trådløst:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå