Speider-gutten Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hei, har kjøpt meg en MBP 15" med skoleordning nå. Den kom med 4 GB RAM og jeg vil oppgradere den til 8. Har sjekket med IKT avdelingen og de sier at det ikke er noe problem. Det jeg lurer på er om denne RAM brikka passer til MBP en min? Er nyeste versjon av MBP (med thunderbolt) jeg har. Tror selv at den passer, er bare det at jeg har en iMac hjemme av forrige generasjon. Jeg blandet mellom RAM brikkene forrige uke, så jeg bestilte en mellomting som passet på noen deler på iMac`en og noen deler på MBP Det ble de litt feil når jeg sjekket igjen Så nå vil jeg bare være helt sikker før jeg bestiller Så, passer RAM brikken til MBP`en min? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) De skal passe fint ja! DDR3 1333MHz er hva 2011 MBP-ene leveres med som standard. Et annet alternativ er http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632078 , om du foretrekker Crucial. Det blir vel mest personlige preferanser. Endret 19. september 2011 av NiRaM Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Flott Da bestiller jeg i løpet av dagen BTW: Er det noe forskjell mellom de RAM brikkene? Utenom pris Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vet at Mac kan være litt kresen på RAM. Du må nesten bare Google og se hva som har mest succsessrate mellom Crucial og Corsair. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå