Joachim_F Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Stillingsannonse får nettet til å spekulere. Les hele saken Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det hadde vært koselig. Store minner fra X-Wing spillet. Tie Fighter spillet også var ikke så gale. Største plussen med sistnevnte var multiplayer. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Gi meg heller en ny Tie Fighter! Tie Fighter hadde mye mer dybde enn X-wing. Good times! Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det hadde vært koselig. Store minner fra X-Wing spillet. Tie Fighter spillet også var ikke så gale. Største plussen med sistnevnte var multiplayer. Jeg tenker du bare har prøvd X-wing VS tiefighter. Da det ikke var multiplayer i orginale Tie fighter. X-wing vs tie fighter var i det store og det hele orientert rundt multiplayer, med en dårlig påklistret singelplayer. Mens Orginale Tie fighter ikke hadde multiplayer men en veldig stram og fin singelplayer, som den dag i dag ofte blir regnet som tidenes space sim og star wars spill generelt. Må si det er en svært spennende tanke å se for seg hvordan et nytt x-wing/tie fighter spill vil se ut med dagens teknologi Håper det blir snakk om Freespace 3 snart også... Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kansje et nytt Rougue Squadron spill? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Oh yes! føler behovet for å installere x-wing alliance igjen! Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det hadde vært koselig. Store minner fra X-Wing spillet. Tie Fighter spillet også var ikke så gale. Største plussen med sistnevnte var multiplayer. Jeg tenker du bare har prøvd X-wing VS tiefighter. Da det ikke var multiplayer i orginale Tie fighter. X-wing vs tie fighter var i det store og det hele orientert rundt multiplayer, med en dårlig påklistret singelplayer. Mens Orginale Tie fighter ikke hadde multiplayer men en veldig stram og fin singelplayer, som den dag i dag ofte blir regnet som tidenes space sim og star wars spill generelt. Må si det er en svært spennende tanke å se for seg hvordan et nytt x-wing/tie fighter spill vil se ut med dagens teknologi Håper det blir snakk om Freespace 3 snart også... Det første jeg nevnte var faktisk "X-Wing", det andre var selvfølgelig "X-Wing vs Tie Fighter". Om det er noe som bare heter "Tie Fighter" så har jeg ikke vært borti det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) De går i feil retning. Folk vil mye mer ha Battlefront 3. Noen liker vel X-Wing men det er en veldig liten base i forhold til Batlefront. Endret 19. september 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 En liten del av meg håper på magien i X-Wing og TIE-Fighter anno 2011 (eller 2012-13), men en stor del av meg frykter at det nok blir søppel.. Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Krysser fingre og tær her Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det som hadde vært uber fett var hvis de lagde en slags RTS / Space sim hybrid. At du kunne f.eks bygge baser i rommet eller store slagskip. oppgradere våpen osv og etterhvert få en stor skvadron. Et sandbox spill også med en story. Noe ala Wing Commander bare at i star wars universet. Og du kunne velge om du ville være bounty hunter, eller jobbe for rebellene eller imperiet. Og reise til planeter og andre systemer i et stort sol-system. Digger wingcommander privateer, eneste som hindrer meg i fortsette er at gameplayet og grafikken er litt for simpel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå