kenny28 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vi var på La gomera(Valle gran rey) i februar i år og betalte ca 3000 pr voksen da. Hotellet hadde 2,5 stjerner men vi var godt fornøyd. Vi ønsker å dra nå igjen i november, men prisen er nå opp mot 6000 pr voksen(dobbelt så mye). Flyene har ikke ennå begynt å fly til dette reisemålet(fra stavanger). Første flight/reise er 9 oktober. Jeg tenker litt at prisene er høye nå p.g.a reisebyrået tenker : folk sitter å venter på å reise/første reise og girer seg opp og dermed betaler mer enn nødvendig ? Samtidig er jeg redd for at det skal bli utsolgt til dette reisemålet(Det er kun 3 hoteller i dette området) og ikke få reise som planlagt Er det slik at når reisene er kommet i gang så faller prisene (vi reiser jo ca 1 måned etter første flight) ? Vi betalte som sagt ca 3000(halparten) når vi reiste i Februar! Har noen erfaringer med dette ? Bør jeg ha is i magen eller bestille nå ? Lenke til kommentar
reor Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg visste ikke at flyplassen på La Gomera var stor nok til å ta ned direktefly fra Stavanger. Hvis prisen nu er det dobble for reisen med samme hotell som dere hadde i februar ville jeg sansynligvis ha ventet viss tidspunktet for tur ikke er av betydning. Er tidspunktet av betydning ville jeg sikret meg plass ved å bestille bilett til dobbel pris. Endret 19. september 2011 av reor Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Er utrolig sleipt åssen de holder på sånn Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Reor : Vi må nokk reise først til Tenerife og så videre med båt. Overdox : Sleipt, det er sikkert det. Det som er enda sleipere er at i høstferien så koster det 9100 pr bilett(1 uke), altså 3 ganger mer enn i februar(når vi reiste). Blir mye peng det hvis man er 4 stk som skal reise !!!! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 De skal tjene penger og tar det folk er villige til å betale. Og det blir ikke plutselig mange flere fly eller hoteller en uke bare fordi nordmenn har fri da. Alle skal reise samtidig og da blir det dyrt. Klarer man flytte ferien en uke eller to kan man spare mye på det. Lenke til kommentar
reor Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hvis dere kan booke direkte på hotellet med internet hjemmefra kan dere jo prøve å få fly på restplass til Teneriffe Sør og båt alternativ Bintner til La Gomera. Restplass er billigere. Det er en kortbaneflyplass syd på La Gomera. Jeg undersøkte i Google earth og fant en hel del hoteller på La Gomera, men få på Valle Grand Ray De fleste oppga telefonnummer så det må være mulighet å booke direkte. http://interhotel.com/spain/en/hoteles/237870.html Lykke til! Endret 20. september 2011 av reor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå