Gå til innhold

Noen som har erfaring med priser på reise til kanariøyene ?

kenny28

Anbefalte innlegg

Vi var på La gomera(Valle gran rey) i februar i år og betalte ca 3000 pr voksen da. Hotellet hadde 2,5 stjerner men vi var godt fornøyd.

Vi ønsker å dra nå igjen i november, men prisen er nå opp mot 6000 pr voksen(dobbelt så mye).

Flyene har ikke ennå begynt å fly til dette reisemålet(fra stavanger). Første flight/reise er 9 oktober.

Jeg tenker litt at prisene er høye nå p.g.a reisebyrået tenker : folk sitter å venter på å reise/første reise og girer seg opp og dermed betaler mer enn nødvendig ?

Samtidig er jeg redd for at det skal bli utsolgt til dette reisemålet(Det er kun 3 hoteller i dette området) og ikke få reise som planlagt :(

Er det slik at når reisene er kommet i gang så faller prisene (vi reiser jo ca 1 måned etter første flight) ?

Vi betalte som sagt ca 3000(halparten) når vi reiste i Februar!

Har noen erfaringer med dette ? Bør jeg ha is i magen eller bestille nå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg visste ikke at flyplassen på La Gomera var stor nok til å ta ned direktefly fra Stavanger.

Hvis prisen nu er det dobble for reisen med samme hotell som dere hadde i februar ville jeg sansynligvis ha ventet viss tidspunktet for tur ikke er av betydning.

Er tidspunktet av betydning ville jeg sikret meg plass ved å bestille bilett til dobbel pris.

Endret av reor
Lenke til kommentar

Reor : Vi må nokk reise først til Tenerife og så videre med båt.

Overdox : Sleipt, det er sikkert det. Det som er enda sleipere er at i høstferien så koster det 9100 pr bilett(1 uke), altså 3 ganger mer enn i februar(når vi reiste). Blir mye peng det hvis man er 4 stk som skal reise !!!!

Lenke til kommentar

Hvis dere kan booke direkte på hotellet med internet hjemmefra kan dere jo prøve å få fly på restplass til Teneriffe Sør og båt alternativ Bintner til La Gomera.

Restplass er billigere.

Det er en kortbaneflyplass syd på La Gomera.

Jeg undersøkte i Google earth og fant en hel del hoteller på La Gomera, men få

på Valle Grand Ray

De fleste oppga telefonnummer så det må være mulighet å booke direkte.

http://interhotel.com/spain/en/hoteles/237870.html

Lykke til!

Endret av reor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...