Gå til innhold

Er det farlig å la pc'en stå på om natten?

Anbefalte innlegg

ville nok ha pælma hele pc`en bortsett fra det som ser bra ut å kjøpt meg en ny. ville ikke ha latt den stå på i det hele tatt jeg, men selv så lar jeg begge pc`ene mine stå på døgnet rundt bortsett fra at Laptoppen som jeg tar med meg ikke står på hele tia da. siden du sier at det kommer svart røyk og hjemmekobla ledninger å greier så høres det ikke lovende ut, særlig hvis man ikke er eletrikker eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JoaJoa er altfor grådig til å kjøpe seg maskin... Har masa på han i to år no, men vil han spandere på seg en maskin til 3000-7000?? NEI.. Men kjøper han seg anlegg til flere ti tusen og setter det inni en bil og kræsjer med bilen etterpå?? JA... Han kan ikke prioritere gutten skjønner dere... :grumpy: Nei JoaJoa... Kjøp deg en ny maskin... for cpu, hk, ram og skjermkort så må du ut med rundt 5000-7000, alt etter som.. Og en ting til... Vær så snill og skift ADSL selskap snart da... Har da telehor 1 GB limit i mnd... ingen som overlever med det

MHV

Ditt søskenbarn :D

NB: er du interesert i å kjøpe min WD 120 GB for 600.- ??

Lenke til kommentar

Uffnei, ville ikke latt en sånn PC stå og gå om natta. Elektriske branner er ikke til å spøke med, tar det fyr i strømforsyninga, og sikringen i skapet holder, kan du få røyklagt rommet på null komma niks, selv om brannen skulle være så hensynsfull å ikke spre seg.

Sånt kan man ikke regne med dog, og en ledning med strøm som underholder ilden brenner utrolig fort (testet i mindre skala for moro skyld).

Det kan jo godt være at det ikke er noen fare, men jeg ville ikke satse livet mitt (og andres) på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...