Tjernshaugen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 S* Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Litt synd med den mørke "kladden" nederst til høyre, men ellers veldig bra Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Gjorde seg dette Espen.Morsomt å studere "ansiktet",da det kan sees mye der om man har litt fantasi.Bra skarpt var det der også Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flott skarphet på edderkoppen. Liker at du har valgt s/h det gjør at det skiller seg litt ut. Litt synd med den svarte flekken i hjørnet, ville prøvd å clone den bort. Likte bilde godt. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kan godt se at ederkoppen sitter på et blad. men at bilde er s.h og den skyggen foran gir en slags tunnell følese som førhøyner bile. Bra! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 stilig macro som gjorde seg i svartkvitt! du har gjort helt rett i og ikke velge poeng givning, det må vere veldig ulike preferanser blandt brukerne her har jeg merket :=) enig med wasco ang det mørke feltet i høgre hjøne. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Veldig bra i s/h! Artig å se fjeset såpass tydelig! Likte ikke det svarte feltet nede til høyre. Kompen sitter bra ellers ! PS! OK, ingen karakter da.... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Takker så meget for kommentarene, jeg er helt er helt enig med dere om det mørke feltet nede i hjørnet og er glad dere nevnte nettopp det - var litt i tvil om det fungerte. Det å kunne klone over dette feltet er ikke noe jeg behersker godt nok, er ikke så lett å få til graderingene i toner og mønster så det ser naturlig ut. Har et par andre versjoner tatt fra en litt annen vinkel hvor jeg unngår dette problemet, mulig jeg legger ut et av de senere Lenke til kommentar
Devy90 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 enig med at den mørke kladden til høyre er uheldig. hadde kanskje blitt litt bedre om du tok et bilde enda nærmere? syns og det er litt synd at beina forsvinner litt. ellers veldig bra bilde Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 enig med at den mørke kladden til høyre er uheldig. hadde kanskje blitt litt bedre om du tok et bilde enda nærmere? syns og det er litt synd at beina forsvinner litt. ellers veldig bra bilde Takker for det, Devvy - Jeg har en versjon tatt fra en annen vinkel hvor den svarte flekken er unngått, får vel legge den ut snart. Du synes bena forsvinner, det stemmer forsåvidt - men hvis jeg går nærmere så vil jo bena kuttes, vil det være noe bedre? Lenke til kommentar
Devy90 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 jeg krangler litt med meg selv om hva jeg syns er best XD det kunne blitt bra med et nærmere bilde, men om du hadde bare gått litt mer vekk og tiltet kamera litt så kunne det jo kanskje gått bedre for beina sine del? Har bare en teori om at det kan muligens gå XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg