Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det kan vil egentlig? (Komplisert)

Anbefalte innlegg

Heisann! :!:

Dette innlegget blir kanskje litt langt, men det får våge seg!.. :p

Warning : Smiley overkill!!

For 4-5 uker siden rotet jeg med den kuleste gutten jeg kjenner..

Først litt historie :

Meg og han begynte å få kontakt i vår. Da jeg snakket mye med han på msn om eksen hans. Han var så deprimert stakkars.. Så vi ble straks gode venner den gang. En dag spør han meg om en felles venninne liker han siden hun spurte hele tiden om hun kunne være med han og sendte han ofte meldinger osv. Jeg svarte bare ''Ja det virker nå sånn'' Fikk til svar at det hadde vært kjipt å miste en god venninne.. Så dabbet det av. Vi snakket ikke mer, men vi var jo bare venner så tenkte ikke så mye over det egentlig. Så en dag får jeg vite at han og venninnen vår holder på, at de hadde lagtt sammen og alt. Fikk litt sjokk, men ble glad på deres vegne. Hun var veldig paranoid og greier så det fungerte ikke mellom de. Altså han dumpet henne.

Dette er nå 4 mnd siden og hun er fortsatt kjempe forelsket i han. Men han vil ikke ha noe mer med henne å gjøre, iallefall ikke på den måten.

Etter at vi begynte på skolen igjen (vg1) så er ikke vi to venner lengre.. Før var vi omtrent beste venner! Hun er beste venn med med en annen i klassen som også er eksen hans! xD Og jeg har funnet meg nye venner og er veldig glad for det..

Men over til problemet mitt..

For noen uker siden, en fredags kveld satt jeg på rommet og fyrte (drakk) for meg selv siden alle andre var opptatt. Så kom han på msn og begynte å mase. Han fikk et nytt syn på meg den dagen sa han. Han ante ikke at jeg var såå "badass" at jeg røykte og drakk.. Men det gjør jeg altså. Vi snakket leenge og det var kjempe koselig det! :roll: Jeg drakk ganske mye så husker ikke hvordan vi begynte å "flørte".. Men jeg snakket om at jeg ville spille gitar, og sa at han måtte hjelpe meg å finne en og da sa han "Date<3". Tenkte ikke noe mer over det før jeg våknet av en melding kl 5 på natten der det står "Vi har en date :D na na na na na na"

Og Baamb! så var det i gang! Vi har sendt mange meldinger, han sa at han var glad i meg , sett han spille konsert, cammet, mast mye på msn, jeg sa at jeg likte han og han sadet samme ( men ville være singel, han er seriøst opptatt 24/7, men jeg hadde egentlig ingen ide om at vi skulle bli sammen heller.. ) har vært hos han noen ganger og. Føste gangen klinte vi en del og det ble en del klåing. Den andre gangen var det som forrige gang bare at vi lå sammen.. Hehe :innocent: Men alt dette er holdt hemmelig. Bare to som vet om det pga den ''felles venninnen vår'' begynner så fort med selvskading stakkars :(:mellow:

Det var jo en koselig tid det altså, men når jeg begynner å like en gutt veldig godt, blir jeg helt gal, paranoid, slutter å spise, blir bitchy, tenker for mye og mye mer dumt .. jeg tror at jeg ble så weird fordi jeg savnet han sånn. Hadde hadde ikke sett han på to uker så jeg maste mye og sa at det virket som om han ikke ville være med meg. Glemte totalt at han alltid var opptatt! Eller jeg trodde ikke på det, men visste jo fra før av at han er det :whistle:

Så han klarte meg ikke mer, noe jeg skjønner 100% :p Eller han sa ikke noe, men jeg merket det. Han fikk en helt ny skrivemåte. Sluttet å si at han var glad i meg, hjertene og kyssene forsvant for at jeg skulle ta hintet om at han var "over meg" :p Uansett.. Jeg var litt lei meg den dagen jeg skjønte hvor dum jeg var, så jeg sendte deeeen lange klage meldingen til bestevenninnen min. Trodde jeg. Sendte den visst til han :lol: Dette var på torsdag i forrige uke kl 4 på natten og fikk svar kl 12 seinere på dagen. Han sa at han hadde jo likt meg men han hadde jo sagt at han ville være singel. Jeg ble egentlig veldig lettet når jeg skjønte at jeg ikke var forelsket i han! Så jeg spurte om vi var okei som venner. "Ja :p hvorfor skulle vi ikke være venner? :o Liker jo deg :D rockaste venninen jeg har :D real rock n roll hardcore!" Jeg lo som en gal da jeg fikk den meldingen og var glad glad for at vi var venner :) Da roet jeg meg også kraftig ned. Sendte han ikke meldinger og maste ikke på msn. Og jeg tror han liker meg bedre sånn?.. (Altså vet at det er ingen gutter som liker masing, men jeg er litt gal til tider!)

Men nå, når jeg er helt innstilt og glad for å bare være venenr med han så begynner han med flørtingen sin igjen? :rofl:

For seinere på dagen begynte han å mase på facebook, og han hater virkelig facebook chatten!

Jeg svarte ikke så mye for jeg var opptatt med andre ting. Så to timer seinere får jeg meld på mobilen "Natti<3".. Ble litt paff og irritert over det egentlig, men svarte bare "natta<3" til han. Så litt seinere var det en plagsom utlending (er ikke rassist altså men han er plagsom og jeg liker han ikke !! :p )som maste som en gal, for ville ha meg med på date neste dag.( på fredagen.) Jeg måtte jo si dette til han for jeg ville ikke gå med han om det smalt i helvette og trengte hjelp! Men isteden for å få hjelp så ble han sjalu!.. Altså det var ikke noe å være sjalu for! xD Men wtf liksom.. :blink:

Og dagen etter på så spurte jeg om han koste seg (for han hadde reist til førde) fikk to meldinger til svar:

Meld 1: Jepp :D

Meld 2 : Duda? Med date?..

Så sa jeg at jeg løy meg vekk, sa at jeg ble syk. Og da var han glad igjen...?

(karma tok hevn på meg for utlendigen btw, for ble dødsforkjølet seinere på dagen og er syk ennå! hoho :p )

Seinere på fredags kvelden sendte jeg han en et bilde av alle band tskjortene jeg hadde fått i posten og han var vist veeeldig full da! x)

Han: epub

Han : EPIC *

Han : E litt full!

Meg : Merkes

Han : Krass

Han : jaa

Meg : Hæ?

Han : Mente hassan!

Han : Jaa**

Han : autocorrect på iPhone..

Meg : ikke skyld på iPhonen! :p

Han : jajajaja kokaain!

Meg: Kokain?.. Om du har begynt med det drittet der er du død!

Så ringte han meg da.. Han er morsom og søt i fylla iallefall! Hehe :rofl:

Så fikk jeg melding på lørdag.

Han: Ni e me folde igjen

han: no

Meg : haha, kos det! Ring seinere om du har lyst da? jeg kjeder meg grønn x)

Han : JESSE frøken!

*Så snakket jeg med en venninne i tlf og fikk flere meldinger av han

Han : appittt nær eg ringer!

Han : opptatt**

*Så la jeg på meg henne og ringte han.

Han: HEI SEXY!

Meg : hehe, hei.

Han : Hva skjeeeeer?

MEg : er syk..

Han : off.. ikke bra! Kan trøste deg jeg!

Meg : hmm.. ka søren?

Han : hæ? Men vettu hva? På hotellet så sover jeg i en fuckings svær dobbelt seng helt aleine..

Har plass til deg å !

Meg : haha.. jadda!

*Så masse random mas*

Han : jeg skal ikke plage deg mer med fyllesnakket mitt, skjønningen!

Meg : plager egentlig ikke , men okei

Han : Jeg er glad i deg!

meg : *.....* ehhh.. jeg er glad i deg å.

Han : Vi kan vel si sånt selv om vi er venner sant?...

Meg : jodaa. *dust*

Han : ååe bra! drøm søtt !

Han : hade pus!

Meg : hade

Meg : *legger på *

Og i dag fikk jeg meldig av han igjen.. ''skjer? :)'' Men svarte ikke.. :huh:

Jeg er helt ærlig jævlig forvirret!!!! Jeg er jo innstilt på å være venner med han og har egentlig komt meg videre allerede.. Liker han meg liksom igjen eller var det bare alkoholen som snakket?.. For når vi liksom holdt på så var det som oftest jeg som sendte meldinger først og han ringte meg aldri i fylla!

Hun ene venninnen min mener at jeg bør holde meg helt vekke fra han, men jeg vil jo fortsatt være venn med han! Hun andre vil at vi skal bli forelsket i hverandre! Haha.

Hun sa det at vi må være venner som faller for hverandre. Men jeg vet ikke helt jeg!..

Men begge mener at han begynner å like meg igjen. Jeg kunne dødd! :nei:

Men greien er at om vi skal være venner og han fortsetter med flørtingen sin så kommer jeg helt klart til å forelske meg i han.. Det er så lett for med han derre!!

Og vet ikke om det er det jeg vil egentlig.. Han sa til meg en gang at han ikke blir så forelsket lengre etter at de førte kjærestene knuste han sånn og det skremmer meg litt om det er bare jeg som "faller". samt at det er helt vanvittig mange damer etter han og han er alltid opptatt med bandet,møter,jobb,venner og festing..

FML! :p

Jeg vet ikke hva jeg skal tro og gjøre.. Vil ikke spørre han om det er det som skjer, for om jeg da har fått feil intrykk så kommer vi skikkert til å miste kontakten helt og det vil jeg ikke! :hm:

Han er 19 og jeg er 16 btw.

Altså kunne jo vært at han bare var en "hjertegutt" mot venninnene sine, men han er ikke det i det heletatt mot de andre !! Spess ikke eksene hans..

Noen som har noen meninger/tanker rundt dette?..

Tusen takk om du leste alt!! :grin2:

(Sorry for overkill på smileys! Er helt hekta når jeg er trøtt! Sbart 5 og greier! o.O )

Forvirret jente , 16!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lever enda etter å ha lest det der, faktisk! :p

Er enig med traskas waits for alice. Han vil ha sengekos, og derfor han kontakter deg. Virker som han var litt interessert i starten, med så dabbet det av og han har mer eller mindre bare fulgt strømmen i håp av litt kos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...