Gå til innhold

Radeon 9700/9800

Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpa eit nytt skjermkort når eg får lønning, men er litt usikker på kva for eit.

nVidia FX er ikkje ein mulighet siden eg har høyrt diverse ting om støyen dei lagar... Som eg prøver å sei vil eg ha eit stille kort.

Og derfor lurer eg på kva for nokon 9700 eller 9800 kort som har passiv kjøling? Viss det fins.

Og kor kan eg kjøpa dei korta?

mvh Inge L

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar...

Har eit spørsmål til: er det lett å overklokke 9700 eller 9800 non pro til pro hastighet?

Viss det er lett så kan eg spara litt penger på å kjøpa non pro.. Viss eg ikkje skal ha Ultimate Edition då sjølvklart...

Lenke til kommentar
Har vurdert å kjøpa eit nytt skjermkort når eg får lønning, men er litt usikker på kva for eit.

nVidia FX er ikkje ein mulighet siden eg har høyrt diverse ting om støyen dei lagar... Som eg prøver å sei vil eg ha eit stille kort.

Og derfor lurer eg på kva for nokon 9700 eller 9800 kort som har passiv kjøling? Viss det fins.

Og kor kan eg kjøpa dei korta?

mvh Inge L

gffx 5900-serien støyer mye mindre enn ati...det er mulig du tenker på gffx 5800.

Lenke til kommentar

Ok, takk for opplysningen...

Men hadde ikkje GF FX noko vifte regulerange greier som stillte opp hastigheten når du spele og stille ned hastigheten når du bare bruke 2d grafikk?

For å var heilt ærlig så har eg litt lyst å prøva noko nytt også... eg har gf ti4400 kort nå... så eg har lyst å testa ATi og dei duge...

mvh Inge L

Lenke til kommentar
Ok, takk for opplysningen...

Men hadde ikkje GF FX noko vifte regulerange greier som stillte opp hastigheten når du spele og stille ned hastigheten når du bare bruke 2d grafikk?

For å var heilt ærlig så har eg litt lyst å prøva noko nytt også... eg har gf ti4400 kort nå... så eg har lyst å testa ATi og dei duge...

mvh Inge L

ingen feil på ati.skal du ha et kort som er en del bedre enn ti 4400,må du nok opp til ati 9700pro eller 9800nonpro.

ca 2700-3300kr

vet at asus har et eller flere kort som har pro med ati..men husker ikke hvilken..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...