Inja Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hei jeg har bestilt 2.8ghz pentium + 512 ddr pc2700 ram fra PCMAX, var det lurt å bestille fra den siden nå? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjenner en som kjenner en som hadde bestillt Ati 9700pro derfra.. åpna han også var kortet brukt. fullt av støv på vifta og tydelige merker etter bruk. Anbefales ikke å bestille derfra. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Da jeg bestilte ram derfra, fikk jeg det 3 dager etterpå.. helt ok.. det er en stund siden, men vil anta at de er gode å handle fra.. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 jeg klarte å kansellere bestillingen og bestilte fra MPX istedenfor, har hørt at de er ganske bra på alt nesten, og det gjør ikke noe om jeg taper 300 på dette, men det er lurt Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 jeg klarte å kansellere bestillingen og bestilte fra MPX istedenfor, har hørt at de er ganske bra på alt nesten, og det gjør ikke noe om jeg taper 300 på dette, men det er lurt Vel, jeg synes du overdriver det hele. ;/ Det er tross alt ikke hitech system til 10 mill du bestiller. Uansett selv da kunne du har fått en liten leveringsfeil. Uansett hvilken webshop du handler fra er det alltid en idiot eller en uheldig kunde som kan si noe negativt om den aktuelle butikken. -K- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Problemet er vel gjerne det at PCMAX er på tur til å gå konkurs og derfor, hvis du er uheldig, kan du få problemer ved en eventuell reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå