Nistelrooy Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Visste ikke hvor jeg skulle legge denne tråden, men prøver her. Følgende problem har jeg på min stasjonære PC med Windows 7. Hvis jeg ikke bruker pc-en på en stund eller jeg sender den i hvilemodus selv, så vil den ikke starte igjen. Når jeg da skal starte den, så begynner viftene å gå osv som normalt, men det kommer ikke noe bilde på skjermen. Hvis jeg da holder inne power-knappen til den slår seg av igjen, før jeg så slår den på igjen, så virker det. Da starter den opp igjen fra der jeg var sist gang. Noen som vet hva som kan være feil og hva som kan løse problemet? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har dette altid vert ett problem på pc`n din? Eller har det plutselig dukket opp? Mener å huske at jeg var borti ett lignende problem for lenge siden fordi HD`n ikke støttet oppstart fra dvale modus. Gjelder dette en enkelt system disk eller RAID oppsett? Er system disken din koblet rett på HK eller kjøres den på eget kontroller kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå