Gå til innhold

Kjøp av gaming pc 10k

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe en gaming pc, jeg vil ha det beste jeg kan få for 10 tusen, kan strekke meg til 15 tusen om det er virkelig nødvendig.

Den skal kunne kjøre disse spillene med høy oppløsning og stabil FPS Skyrim, BF3, Call of Duty, Fallout New Vegas, Fallout 3 og , tenkte jeg skulle prøve meg på redigering og.

Jeg trenger også skjerm og tastatur, kanskje ett billig surround sound headsett og.

Jeg vil ikke at den skal bråke for mye, heller ikke bli så veldig varm.

Jeg vil helst ha et godt design, men er ikke at det skal ha en effekt på ytelse.

Jeg vil helst få tak i alt jeg trenger på komplett.no, men er villig til å ta i bruk noen andre butikker men ikke alt for mange selvsagt.

Dette er første gangen jeg prøver meg på å bestille og bygge en pc, så om dere kun si meg alt jeg trenger å gjøre for å få tak i alt jeg trenger :yes:

Endret av mrtorressen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1st skjerm med høy oppløsning koster ca 5k, og det blir nok best å kjøre crossfire / sli.

2x6950 eller 2x570 kort vill kunne kjøre med høye settings og ikke bare høy oppløsning.

Iexo.

en venn bygget denne, men prisen er litt høy. Om dere kunne ta en titt å se om det er mulig å få prisen litt lengre ned ;)

post-260372-0-26035500-1316444736_thumb.png

Lenke til kommentar

Det beste er at du kjøper det oppsettet over og klipper ledningene etter du har bygget den.

når du skal klippe husk at du bare skal klippe en halv diameter av tykkelsen :D

denne metoden bruker HP for at datamaskinene deres kan brukes som taost i tillegg til gaming 200 grader++

veldig praktisk egentlig, bare putter skive inn i cd-rommet og 5 min så vips blir det en god familie middag på 1 2 3!

kjøp en 750 W fordi da får taosten best effekt

gigabyte GTX 570 OC er best for den sprøe taost effekt!

ikke bli for ivrig heller da så du ikke klipper for mye i ledningene.

mvh Vilma Ulrikken

Man må ha blueray spiller for å steke toast, fordi infrarød trenger ikke igjennom brødskiva, man trenger nemlig Bluetooth for det, ellers som f.eks. å smelte osten og skinka til sandwichen da kan man bruke dvd-brenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...