ken8 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 cpu = 2600k hk = p8z68-v pro Har oc på 45 og 1,280V ikke endret noe annet. Satte "Put the computer to sleep" = 1min og startet IntelBurnTest. Og etter ca 1min så går pc'en i sleep mode. Jeg trodde ikke dette skulle skje når cpu ble belastet? eller husker jeg bare feil? Når pc'en går i sleep mode vil den ikke starte opp igjen. Dette løses ved å sette "PLL overvoltage" = disabled. Har nå satt sleep mode = never for å hindre at pc'en går i dvale. Skal jeg ta sette "PLL overvoltage" tilbake til auto eller er det like greit å ha den på disabled? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 noen programmer disabler sleep timer i windows. prime95 eller intelburntest gjør nok ikke det nei. om windows altid hadde regna 1 minutt fra last til den fikk sove hadde den aldri fått sove, for det kommer random last nesten konstant fra et eller annet program. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Mulig jeg husker feil, men før jeg prøvde å overklokke så kjørte jeg prime i noen timer uten at pc'en gikk i sleep mode. Var først når den gikk i sleep mode og jeg ikke fikk startet igjen at jeg satte alt til 1min for å teste og leste meg frem til at man må disable "PLL overvoltage" for å resume fra sleep. Jeg setter instillingen til Never, så slipper jeg i hvert fall å skru den på hvis den har sovna og jeg vil streame til ps3 boksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå