Harald Gjerholm Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 KVELD VED HOLSFJORDEN Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fjorden er en fjordarm av Tyrifjorden. Største dybde er 330m. Holsfjorden er demmet opp av Sylling-morenen som ble dannet etter siste istid og er idag drikkevannskilde for Asker og Bærum. Bildet er tatt en sen eftermiddag i gråvær og jeg kunne nok tenkt meg litt sprekere lys. Lukkertiden er langt over det forsvarlige 1/40 da jeg ikke hadde stativ med. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nydelig stykke Norge..flott i komp og farger;) Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Fint høstbilde i behagelige farger. Likte dette:) Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flott bilde!, fint landskap, fine høstfarger, godt bilde. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det er brukbart skarpt selv i full størrelse så du er nok bra stø på hånda. Fint med en liten historie som forteller litt om hva vi ser på bildet. Likte godt den grønne stripa som suger blikket til seg... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 God komp! Flott høststemning! Gjør ikke så mye at lyset ikke var så sprekt! God skarphet over det hele! Muligens et lite kutt nede hadde gjort seg. God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg