Nopros Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Fikk for noen uker siden en ProBook 6560b med Windows 7 av skolen. Og har siden dag en irritert meg over det at det tar veldig lang tid og er strevsomt å koble seg til på internett både hjemme og hos venner. 70% prosent av gangene jeg prøve å koble meg på trådløst internett hjemme får jeg opp feilmelding om at jeg ikke får internettilgang. Har prøvd å bruke Windows eget diagnoseringsverktøy uten hell. Uansett, omtrent halvparten av gangene jeg får opp feilmeldingen. Så trenger jeg bare vente på at den skal surre litt før jeg får nett. Da har jeg internett selv om Nettverks- og delingssenter forteller meg at jeg ikke er koblet opp på nett. Den andre halvparten av gangene kommer jeg aldri på nett og må prøve titalls ganger og skru pc-en av og på flere ganger. Er det noen som har noen anelse om hvordan jeg kan få styr på pc-en så tar jeg imot tips med glede. Håper ikke posten blle for rotete, litt trøtt. God natt. Edit: Får vel kanskje legge til at absolutt alle andre som har fått denne pc-en av skolen har de samme problemene. Endret 18. september 2011 av Nopros Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 hei. gå på egen skaper for trådløs nettverkstilkobling trykk på internet protocol versjon etter på trykk på engen skaper.sett kryss motta ipv6-adresse automatisk og kryss på motta dns-serveradresse automatisk . håper det hjelper Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Begge deler var krysset av fra før av. Men takk for hjelpen like vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå