Aafloey Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei. Har en helt ny top of the line pc, med hele 16 giga ram og beste versjon av 580 grafikk kort. Når jeg skal se video på pc'n, spesiellt med vlc player, så hakker bildet en del. Jeg har ingen spesielle program som tar noe system kraft når jeg ser video. Hakkingen blir litt bedre i media player, men ikke helt perfekt. Noen som vet hva dette kan dreie seg om? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Anyone? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva slags videoer er det snakke om? 1080/720/460p? Er det slik at videoen på en måte "stopper" men tiden går, og så hopper den frem til der klokken er etter sånn 2 sec? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Er stort sett på alle video filer, bildet er på en måte hakkete. Det er ikke smooth liksom. Lyden er helt fin. Kan dette ha noe med at lyden og bildet kjøres i samme kabel? altså hdmi kabelen? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nei, det tror jeg nok ikke det er. Skal fungere fint det. Jeg er faktisk usikker. Kan være codec-problemer eller lignende. Du kan jo prøve å aktivere "GPU acceleration" i VLC. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Jeg gjorde det, ble litt bedre. Men ikke helt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå