sveibuen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Nei nei Sitter selv på et skjermkort med stock kjøler. Hører det eneste når skjermkortet må begynne å jobbe hardt Men har dog veldig god luftflyt i kabinettet mitt Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ok, høres bra ut Er det forresten noen som har erfaring med dette tastaturet? Ser på bildet at det ikke er standard norsk layout, men under spesifikasjoner står det at det er nordisk layout (sv/no/fi/dk/en). Er det da bildet som er misvisende, eller tar jeg feil? EDIT: Leif Endret 21. september 2011 av javanuben Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ingen tastaturer har rent Norsk layout, alle kommer i nordisk... Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Ok ok, men da er det sikkert det jeg regner som "vanlig" (sånn som dette), siden det står nordisk, og ikke slik som bildet viser. Lenke til kommentar
MacNeil Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Er det forresten noen som har erfaring med dette tastaturet? Ser på bildet at det ikke er standard norsk layout, men under spesifikasjoner står det at det er nordisk layout (sv/no/fi/dk/en). Er det da bildet som er misvisende, eller tar jeg feil? Det funker helt OK til gaming. Det har lave taster som på en laptop og du kan velge mellom 3 forskjellige intensiteter på LED'sa. Endret 21. september 2011 av JewAlmighty Lenke til kommentar
javanuben Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Ok, da er PCen bestilt! Tusen takk til alle som har hjulpet meg! Kjenner jeg gleder meg som en liten unge nå! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott at en til har bestilt en god skjerm, i stedet for å gå for billigste drittpanelet man får tak i. Lenke til kommentar
klokkenoob Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flott at en til har bestilt en god skjerm, i stedet for å gå for billigste drittpanelet man får tak i. Jeg har bestillt denne, men kan fortsatt angre... http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=477710 Ser at dustinhome har en del skjermer med ok priser... Bør jeg angre og kjøpe en annen? Jeg kan gå litt opp i pris om det er store forskjeller å hente... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Oi, beklager det. Trodde du hadde valgt u2311h. http://www.dustinhome.no/dell-u2311h-ultrasharp-23-wide-tft-black/product/5010456532 Er ikke store prisforskjellen, og det er verdt det. Lenke til kommentar
klokkenoob Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Oi, beklager det. Trodde du hadde valgt u2311h. http://www.dustinhome.no/dell-u2311h-ultrasharp-23-wide-tft-black/product/5010456532 Er ikke store prisforskjellen, og det er verdt det. Jeg er ikke trådstarter, men spurte i tråden her siden dette med skjerm ble nevnt her:-) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg sitter med den du bestilte og Dell-en foran meg nå, så jeg har førstehåndserfaring med begge. Med kampanjeprisen på Dell-en er den et kupp. Lenke til kommentar
klokkenoob Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg sitter med den du bestilte og Dell-en foran meg nå, så jeg har førstehåndserfaring med begge. Med kampanjeprisen på Dell-en er den et kupp. Oki, men den har ikke hdmi-inngang.. Er ikke det et minus? Jeg har dette kortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638785 Hvilken kabel trenger jeg da? Følger noe med skjermen? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 DVI-kabel skal følge med skjermen og er bedre enn HDMI for dataskjermer grunnet skaleringsproblemer. Lenke til kommentar
klokkenoob Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 DVI-kabel skal følge med skjermen og er bedre enn HDMI for dataskjermer grunnet skaleringsproblemer. Oki, da har jeg angret hos komplett og bestillt hos dutin:-) Takker for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå