Gabriel Shear Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kommer dere inn på multicom.no? MÅ bestille Logitech z-680 i natt og Multicom hadde den beste prisen på 3200 spenn. Vist ikke jeg får bestillt hos dem i kveld så må jeg bestille hos MPX og tape nesten 100 spenn. Må bestille i natt da jeg reiser kl 06.00 i dag/natt på fjellet og blir der til seint Lørdag. 100 spenn er ikke allverden da men med tanke på at man kanskje muligens får 2 x Logitech Z-680 for prisen av 1 :P Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Multicom er nede. Hvorfor haster det sånn? Har de et tilbud som er tidsbegrenset? Hvis det er krise, så kan du jo sende en E-post til følgende adresse, og gi utrykk for dine ønsker. [email protected] Dette er til kundeservice. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 hehe, er ikke krise.. er bare det at jeg ikke klarer å vente. Vist ikke jeg får bestillt i natt så bare bestiller jeg hos MPX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå