Kjetil Øyen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tidlig høst Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et bilde fra i fjor høst. Tatt i Central Park. 3 eksponeringer... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Et kjempefint bilde, hvor brua og buskene er helt topp. Det som drar ned er skyene, hvor du har dratt vel hardt i spakene på et tildels mye utbrente skyer. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Tidlig høst Beskrivelse: Et bilde fra i fjor høst. Tatt i Central Park. 3 eksponeringer... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Et kjempefint bilde, hvor brua og buskene er helt topp. Det som drar ned er skyene, hvor du har dratt vel hardt i spakene på et tildels mye utbrente skyer. Ja, du kan ha rett i det Karl Ivar, Takk for kommentaren.... Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Behagelige omgivelser ble til et behagelig bilde. Den litt utbrente skyen fikser du sikkert lett Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Som dere ser så roter jeg det til med disse kommentarene. Synes det er uoversiktlig og rotete å finne fram her inne, men det er vel bare meg kanskje.... Synes ikke at kommunikasjonen er som før, og det gjør det hele mindre artig. ..... Blir jo mindre aktivitet av det skulle jeg mene. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Mener å ha sett dette på nett før, eller? Fint bilde dette Kjetil . Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Flott bilde fra parken, liker komposisjonen. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vakkert og vellykket ! Synes bildet tipper noe mot høyre, men det er kanskje jeg som sitter skjevt i stolen? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Flotte farger i en god komp.Må vel si jeg har litt sans for behandlingen du har gitt dette bilde,så derfor etter min mening er det med på å løfte bilde enda mer;) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Det var meget fint laget, kunne ønsket meg en fargeklatt av et eller annet slag oppå brua... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg