Chillin123 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan kan jeg vise at jeg er interessert i en jente?? Noen som har noen bra tips/triks her. Takker for alle svar Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 "Hei!" + initiativ. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Blikkontakt kan oppnå mye uten at man behøver si et kløyva ord, som beskrevet i artikkelen her. Ellers er, som MrBrightside sier, initiativ også viktig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det kan forklares med ett ord, som MrBrightside var inne på; initiativ. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Ta kontakt med henne, spørre om hun blir med å finne på ting, men ikke virke desperat? Lenke til kommentar
hailtothethief Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det beste tipset jeg kan gi deg er å gjøre henne usikker. Den ene dagen viser du stor interesse ved å møte blikket hennes og holde det litt lengre enn naturlig, kanskje til og med gi henne et smil? Mens du knapt ser mot henne den neste dagen (ikke overdriv denne, du skal jo ikke være en iskald drittsekk, bare sende litt miksede signaler). Dette vil gjøre henne nysgjerrig på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå