Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] stole på hnne?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns at innlegget ditt er veldig rotete skrevet men det kan hende du ikke kan noe for det.

 

Jeg tror også at du er rimelig ung og en god porsjon sjalu. Men du har et poeng i at hun sender et dårlig signal når hun drar på heisatur mens kjæresten ligger på sykehus. Men det henger vel muligens også sammen med at dere er unge og ikke klarer å prioritere helt riktig.

Lenke til kommentar

Jeg syns at innlegget ditt er veldig rotete skrevet men det kan hende du ikke kan noe for det.

 

Jeg tror også at du er rimelig ung og en god porsjon sjalu. Men du har et poeng i at hun sender et dårlig signal når hun drar på heisatur mens kjæresten ligger på sykehus. Men det henger vel muligens også sammen med at dere er unge og ikke klarer å prioritere helt riktig.

[/quote

 

 

Hei

ja jeg er veldig klar over at det er rotete, jeg har ikke lest gjennom innlegget og har skrevet rett fra tankene..

Lenke til kommentar

Huff, makan til sutring. Ligger du for døden? Du er sjalu, eiersjuk, og takler svært dårlig å være bittelitt aleine. Jobb med det deg selv, istedenfor å manifestere din usikkerhet som mangler i din kjæreste. Alle er forskjellige og har forskjellige behov, derfor må du også skjønne at hun kanskje har mindre behov for å sende meldinger og kommunisere enn det du har.

Endret av BaronSlask
Lenke til kommentar

Slik jeg leser det (tilgi meg om jeg missforstod) så er du ute etter en sykepleier i tankene. Siden du er syk må hun, om hun ikke er der, konstant tenke på deg og bekymre seg for deg. Mens hun ser ut til å prøve å behandle deg som ett voksent menneske. Dere er forskjellige. Om dere tar en lang og god samtale om dette, om hvordan dere ser ut til å ha forskjellige holdninger til ting, ser ikke jeg noen grunn til at det ikke skal gå.

 

Og for å kommentere på mobilgreiene. Alvorlig? Jenta er en av få moderne mennesker som ikke har underkastet seg det moderne kravet om å være fullstendig tilgjengelig hele forbanna tiden. Ja, det er mindre fantastisk for de som prøver å få tak i henne, men la nå jenta ha den avslappende friheten å ikke være limt til telefonen at all times, enten du er syk eller ei. Du er voksen og hun er kjæresten din, ikke moren din.

 

Det høres kanskje ikke sånn ut, men jeg skjønner faktisk at du er skuffet. Men det hjelper ikke å sitte her og fundere på ett forum om det er en deal-breaker for din del eller ei. En samtale med kjæresten din der dere diskuterer forskjellige holdninger og forventninger til hverandre derimot, det kan nok hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...