Karl-Ivar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Mat i sikte. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Denne flyvende skapningen kom plutselig da jeg gjorde meg klar for et blomsterbilde. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 "Her kommer jeg", den var stilig!! Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Artig positur ved landing ser ut som han e litt slapp i ræva hehe. flott fanget. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fint at du fikk både insektet og blomsten såpass skarpt. Ikke lett dette å fange dem i lufta. Jeg har prøvd og prøvd. Fin gjennomgående farve i bildet. Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Flott bilde av flua, der den har satt ut "landingshjula" for et dykk i matfatet:) Artig positur, og fin bakgrunn. Har vært inne flere ganger og sett på dette, og tror kanskje - siden flua er det som gjør bildet - at jeg ville prøvd et kutt i bunn... Altså mer flue og mindre blomst. Du kan jo scrolle bilde ned for å se... Men dette er jo en smaksak selvsagt... Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Et flott og anderledes macro. det første jeg la merke til var den spesielle holdningen på flua. sjønner ikke hvordan du får så god fokus på så små dyr? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Skarp og bra av "den bevingende" sin flukt mot maten. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Et flott og anderledes macro. det første jeg la merke til var den spesielle holdningen på flua. sjønner ikke hvordan du får så god fokus på så små dyr? He he!!, bare flaks!! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Flott bilde av flua, der den har satt ut "landingshjula" for et dykk i matfatet:) Artig positur, og fin bakgrunn. Har vært inne flere ganger og sett på dette, og tror kanskje - siden flua er det som gjør bildet - at jeg ville prøvd et kutt i bunn... Altså mer flue og mindre blomst. Du kan jo scrolle bilde ned for å se... Men dette er jo en smaksak selvsagt... Jeg er helt enig, takk for tipset!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et blinkskudd av flua dette!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg