paholmquist Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei Jeg har per dags dato en Blackberry 9700 som jeg er veldig fornøyd med, men sonderer markedet etter tilsvarende telefoner som kjører android. Bruker telefonen mye på farten og jeg foretrekker å ha et qwerty tastatur sammenliknet med en touchscreen telefon uten fysiske taster. Mine spørsmål er egentlig som følger: Finnes det noen andre android telefoner med qwerty tastatur (ikke uttrekkbart, men som HTC Cha Cha) eller vet dere om tilsvarende modeller som vil komme i løpet av 2011/første kvartal 2012. Er uvesentlig hvilken produsent som måtte levere en slik telefon, men kan tenke med en telefon med android/qwerty p.g.a flere apps enn til Blackberry. Ser det finnes flere telefoner med android/qwerty (HTC Vision,Droid,Xperia Pro), men disse er uinteressante siden de har uttrekkbart tastatur. På forhånd takk Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du mener vel QWERTY på touchscreen? Lenke til kommentar
paholmquist Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Nope, mener fysisk QWERTY tastatur på telefonen! Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Nope, mener fysisk QWERTY tastatur på telefonen! Desire Z har fysisk QWERTY tastatur. Edit: Så ikke at du ikke ville ha uttrekkbart tastatur Endret 19. september 2011 av MooYak Lenke til kommentar
norgi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Vel ikke utrekktbar blir vanskelig, det finnes noen men de fleste har veldig lav specs. Og Android er et krevende OS, 1Ghz qualcom prossesor(som jeg har på min Desire) er det minste, og da må du nesten vare bra i å vellikeholde det for at den ikke skal bli tregt( Jeg kjøre Oxygen med masse tweaks og OC til 1,333mhz) Galaxy Pro finnes jo, veit ikke om den finnes i norge da. Veit jo ikke om Motorla Milestone/DROID 3 kommer til Norge, men vis den gjør det, så har du en veldig bra Mobil(dualcore, 4" og alt det der) med QWERTY selvfølgelig, men den er utrekkbart. Veldig bra tastatur(mye bedre en de fra 1 og 2 har jeg hørt), med egen nummerekke og alt. Lenke til kommentar
paholmquist Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Takk for input og gode svar.... Som sagt så sitter det ganske langt inne hos meg å bytte ut til en telefon uten fysisk qwerty tastatur da jeg er kjempefornøyd med dette på min eksisterende telefon.....Per dags dato ser det ut til at jeg får fortsette med blackberry om jeg skal fortsette å bruke fysisk tastatur siden utvalget til android telefoner ikke er så stort for.... Er egentlig veldig fornøyd med blackberry, er bare litt tbegrenset utvalg av apps (er egentlig ikke noen dealbreaker), så kunne vært kult å testet android også. Uansett så ser BB Bold 9900 veldig bra ut, og noe jeg evt kan vurdere etterhvert. Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sitter med samme problem, vil bytte ut min Arc med en BB Bold 9900, men vil ikke ha den i svart/grå men i hvit. Og den kommer jo aldri ut! Mener jeg har sett de fleste modellene med fysisk QWERTY tastatur, og da blir det RIM eller Nokia som har de modellene.. Noen som har hørt noe om Bold 9900 White? Har følgt med i prisguiden i over 1 mnd og de bytter dato hele tiden, nå har de byttet til "Ikke på lager" og fjernet datoen helt..! Lenke til kommentar
Tjohei123 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Samsung Galaxy M pro er også et alternativ.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå