Atle Matheussen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Gribber Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Et fantastisk fanga motiv, jeg hadde ønska at et hode var skarpt og ikke vingen til høyre. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 jeg hadde ønska at et hode var skarpt og ikke vingen til høyre. Det er god skarphet her Karl-Ivar, men du må åpne "Lenke" og se det i stor versjon - da kommer skarpheten til sin rett. Komprimeringen på versjonen du ser her ødelegger kvaliteten. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 jeg hadde ønska at et hode var skarpt og ikke vingen til høyre. Det er god skarphet her Karl-Ivar, men du må åpne "Lenke" og se det i stor versjon - da kommer skarpheten til sin rett. Komprimeringen på versjonen du ser her ødelegger kvaliteten. Beklager, du har helt rett!! Skal bli flinkere til det heretter!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg