AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei Hei I de siste månende nå har jeg begynt å få merkbart vondt i beina (les: leggene + litt i knerne). Har gått til legen med problemet, men skal jeg være ærlig var vel ikke undersøkelsen så mye å skryte av . Ble bare noen blodprøver og det var det (som selvfølgelig var helt fine!) Er noen uker siden jeg var hos legen nå, men er fortsatt ikke bra. -Det er vondt på innsiden av leggbeinet, nederst. -Og jeg tviler på det kommer av trening, da jeg ikke har trent så å si noe, det siste halvåret så.... -Smerten kan komme når som helst, enten jeg sitter i sofaen eller går en tur f.eks. (prøvd å gå litt for å se om det kan hjelpe) -Kjenner også at leggen er øm når jeg tar på den o_o Er det noen her som har hatt samme problem? Erfaring, vet hva man skal gjøre, metoder for å bli bra etc? Håper på svar Postet av anonym: aed38905f3d6c9649a92961d3da3be3b Postet av anonym: aed38905f3d6c9649a92961d3da3be3b Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Beinhinnebetennelse ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå