dapre Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei. Leter etter et maleprogram som gikk på tv'en for mange år tilbake. 5-10 år tenker jeg. Det var en eldre kar med skjegg (ikke ulik en slankere nissefar) som malte motiver/landskap fra hele verden. Vi fikk se hvordan han først skisset opp motivet, og deretter la på farger, mens han hele tiden forklarte hva og hvorfor. Veldig koselige og interessange programmer. Mener han snakket engelsk (ikke amerikansk) Noen som vet ? Takk Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Nærmeste jeg fant er : Bob Ross, The Joy of Painting Men jeg tror ikke det er han du er ute etter. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Takk for svar, men det var ikke han nei Han jeg tenker på var grå i skjegg og hår, og utstyrt med briller. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Husker dette pleide å gå på tv når jeg sluttet tidlig på skolen før. Har desverre ikke sjangs til å huske hva det het.. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Du tenker nok på Alwyn Crawshaw. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Han tenkte eg og på. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Du tenker nok på Alwyn Crawshaw. Ja! Takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå