Gå til innhold

Kamptråd PL:Stoke - Manchester United

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Slapp av Redneck, nå skal eg fortelle deg en ting:

1. Ingen bryr seg om du følger denne diskusjonen.

Sånn utenom det er eg enig. Er liksom ingen mellomting ute og går. Ræv, bøtte med drit eller fantastisk.... Yeahh...

Jeg har flere ganger påpekt at jeg ikke er noen Berba fanboy, jeg er bare ufattelig lei av all den usaklige dritten som blir gulpet opp hver gang producer velger å vise Berba på TVen. Uansett om han sitter på benken eller spiller. Aldri opplevd maken. Det er en ting at supportere av andre lag slenger usaklig dritt om spillerne våre, men våre egne supportere? Fy faen.

Håper for øvrig Berba blir solgt fort som faen, fortjener langt mer enn at utakknemlige bortskjemte drittunger som ikke har løftet en finger gjennom hele livet sitter å skriver dritt uke etter uke. Fortjener å spille fast for en toppklubb.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er bare ufattelig lei av all den usaklige dritten som blir gulpet opp hver gang producer velger å vise Berba på TVen. Uansett om han sitter på benken eller spiller. Aldri opplevd maken. Det er en ting at supportere av andre lag slenger usaklig dritt om spillerne våre, men våre egne supportere?

Fire plusser fra meg på denne!

Edit: Og tc: Du toppa heile skjiten når du faktisk klarte å gulpe opp kommentaren om at Berbatov smilte når United fikk mål imot....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Slapp av Redneck, nå skal eg fortelle deg en ting:

1. Ingen bryr seg om du følger denne diskusjonen.

Sånn utenom det er eg enig. Er liksom ingen mellomting ute og går. Ræv, bøtte med drit eller fantastisk.... Yeahh...

Ja, for poenget mitt her var at jeg skulle legge diskusjonen død ved å vise at JEG ikke brydde meg lenger. :yes:

Lenke til kommentar

Berbatov var ubrukelig, men ikke verre enn Owen f.eks. Han er uten kamptrening det siste halvåret, og hver gang han får sjansen er det "alltid" i disse drittkampene som ikke gagner noen. Og hvertfall alltid med en partner som sækker. Ala Owen. Ingen spillere holder nivået etter så lang tid uten matcher. Er forøvrig av samme oppfattning som Alt: Jeg håper Berba kommer seg ut av klubben fort som fy. For alles del. Selv om jeg fortsatt utvilsomt mener at Berbatov + Rooney er vårt beste spisspar.

Har forresten sjeldent sett noen som sjangler mer mellom standpunkt som deg, Game.

Nevertheless, cheer up guys. Top of the table og 16 av 18 poeng hittil. Vi har spilt sambafotball og senka toppklubber. Og det er ikke til å glemme at vi har spilt med en debutant i mål, en backfirer uten våre 2/3 førstevalg på midtstopperplass, skader på 4 viktige forsvarere, en ny midtbanekonstelasjon med bare Nani som eneste grunnstein fra i fjor, med skader på Cleverley og Welbeck som startet strålende og både Rooney og Hernandez ute i siste kamp. Det har vært mye snakk om skader og svekkelser hos motstanderne våre osv, men det kan jo spekuleres i hvor fantastiske vi hadde vært om alt hadde vært opptimalt her i leieren og.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Skal ikke legge så mye i at man argumentere med å sette ting på spissen, ei heller bruker hersketeknikker, det er slik man skaper reaksjoner. Og når diskusjonen helt klart baserer seg på meninger og oppfatninger er det ingen vits å backe det opp med fakta og statistikk. Det er slik jeg gjør det, det er slik Game gjør det, all in good fun. Eneste grunnen til at denne diskusjonen ikke går videre er at den er tre år gammel.

Så man skal ikke legge for mye i det skrevne ord, ihvertfall ikke fra en supporter, går raskt fra hat til elsk når det gjelder spillere. Det er lov å endre mening.

Lenke til kommentar

Edit: Og tc: Du toppa heile skjiten når du faktisk klarte å gulpe opp kommentaren om at Berbatov smilte når United fikk mål imot....

Ja, den var bare rett og slett patetisk.

Det var under kampen rett etter de viste han på TV'en og jeg spurte faktisk fordi jeg trodde det var rett etter målet me fikk vite etterpå av dere at det var senere og ikke i den sammenhengen. Så tone it down med å snakke dritt om småting.

Patetisk er folk som sier at jeg ikke vil at han skal score, spille bra, osv. Når han først spiller så sier jeg alltid at jeg virkelig håper han kan vise hvorfor han synes han bør starte og ikke sitte på benken. Men han ville heller klage seg gjennom kampen og gjøre ingenting viktig for laget.

Og btw, de som sier at Rooney bare var shit en stund mens Berba herjet osv.. noen som husker Blackburn kampen når Berba scorte 5? Rooney var helt sinnsyk i den kampen og var med på nesten alle målene. Ikke alltid assist men veldig ofte pasningen før assisten.

Men en ting må jeg si meg helt enig i som Hyrlen sier; Berbatov var en stor del av laget som vant ligaen i fjor mens Rooney ikke var på TOPPNIVÅ (som Geir sier) sammen med Nani. Så det skal han definitivt ha for. Men å si at f.eks Chicha ikke var en like stor del eller større del blir også helt feil men ingen har jo sagt det så da er det jo ikke noe stress.

Håper vi får se Berbatov få 90 minutter i en mer åpen kamp.

HELT enig faktisk, kanskje dere ikke tror på meg men hadde ikke hatt noe i mot å se en 7-0 seier med fem mål av Berbatov mot et eller annet drittlag hjemme på OT. Det er jo bare bra for fyren og oss. Hadde vært deilig, helt ærlig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Min tur å rante litt

Vel, jeg er enig i at Berba får formye kjeft av somme, men det gjelder jo Gibson og alle hakkekyllingene

Og Game: Owen er en svak signering? Owen har spilt den rollen han har blitt gitt på en god måte. Komme inn å gjøre en jobb når vi trenger det. Det er noe alle lag er avhengig av, men som er veldig vanskelig å finne spillere til. Owen kom gratis, tviler på at han har så mye lønn og løser en viktig posisjon på laget. Owen ble ikke hentet for å bli et førstevalg

Ellers så er jeg veldig enig med Game i en ting. Selv om han gjorde en god sesong i fjor, Berba er liksom ikke den spilleren jeg savner når han ikke spiller, eller som jeg tror kunne ha snudd ting i kamper der vi sliter. Han beveger seg sikkert mere enn det ser ut aom, men kroppsspråket oser av en 'gidder ikke' holdning. Noe som er frusterende. Man kan si mye om Owen men han ville noe ihvertfall, og han har spilt like lite som Berba denne sesongen.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Har i et halvt år mast etter Berbatov på banen. Men når han først får sjansen og kommer på banen, for og så ikke gidde engang. Nei, da var benken den rette plassen for hans del fram til neste sommer der han forhåpentligvis blir solgt og blir et førstevalg et annet sted, noe som gagner både ham og klubben. En av grunnene til at jeg ønsket Berbatov er fordi jeg virkelig ikke ønsker å se Chicharito på banen. Har egentlig ingenting i mot karen utenom at basisferdighetene hans ikke engang er på nivå med funksjonshemmede jenter født på denne siden av tusentallet.

Rooney og Welbeck er vårt spisspar. Men med en Berbatov som ikke gidder og Chicharito, så trenger vi noen gode backups. Owen var over the top for 6-7 år sia, signeringen Mame Biram Diouf håper jeg var en liten spøk fra SAF sin side (jeg lo) og Macheda vil aldri bli United-materiale.

Lenke til kommentar

OI, flere som var våkne.

Hva er det som er så galt med Hernandez. Han har da basis kvalitetene. Noe teknisk vidunder blir han ikke, men ikke aå mange trenger å være det. Og han har da andre kvaliteter. Hurtighet, målteft, spilleforståelse og er en kongeavslutter fra kort hold. Målene hans er ikke flaks.

Jeg sa at Berba ikke er spilleren jeg ønsker vi kan bytte inn når vi trenger mål. Hernandez er det. Så til de grader også

Lenke til kommentar

Klart han har andre kvaliteter.

Hurtighet? Husker han ble målt som VM 2010's raskeste, må ha vært en teknisk feil på måleapparatene. Klart han har god fart, men er ikke et lyn.

Målteft? Uten tvil hvis vi baserer oss på hans første sesong, men er dette snakk om "flaks"? Greier han samme scoringsrate enda en sesong? Blir spennende å se.

Spilleforståelse? Ingen tvil.

KongeavslutterVeeel. Kan ikke akkurat si han har bevist at han er noen konge avslutter. Han kommer seg til sjanser og scorer mål derav, ikke fordi han er en god avslutter.

Det var de ferdighetene han har. Gidder ikke engang gå løs på de andre "ferdighetene" hans.

Mitt syn på Manchester United; vi sikter alltid etter å bli best. Vi er best i England helt klart. Men er vi best i verden/Europa? Nei, og det er det vi skal sikte etter. Ville Hernandez vært et alternativ for det som er verdens beste lag for øyeblikket (Barca)? No fucking way.

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Får gnagsår i ørene av Barca. Jeg synes ikke de har så mye med oss å gjøre. Selv om mange abuere vil ha det til at vi er ingenting fordi Barca sikkert er bedre enn oss, så synes jeg det vi gjør er ganske bra alikevel. Jeg bryr meg veldig lite om CL. Hater den turneringen mere og mere for hvert år. Det til tross for at vi har vert knallgode i mange sesonger nå.

Men jo, vi satser på å bli bedre som alle andre lag. Ihvertfall sammen med å prøve å holde oss på dette nivået. Jeg tror jeg ser på Hernandez som en mye bedre spiller enn der du gjør. Jeg tror Hernandez kunne gjort det bra på mange lag inkludert Barca. Han er ikke så veldig ulik Villa

Lenke til kommentar
Hurtighet? Husker han ble målt som VM 2010's raskeste, må ha vært en teknisk feil på måleapparatene. Klart han har god fart, men er ikke et lyn.

Han er lynrask. Ikke med ballen i beina, men uten ball er han en av PLs raskeste spillere.

Målteft? Uten tvil hvis vi baserer oss på hans første sesong, men er dette snakk om "flaks"? Greier han samme scoringsrate enda en sesong? Blir spennende å se.

Flaks? Jeg tviler.

KongeavslutterVeeel. Kan ikke akkurat si han har bevist at han er noen konge avslutter. Han kommer seg til sjanser og scorer mål derav, ikke fordi han er en god avslutter.

Dette stusser jeg veldig på. Chicharito har vist seg som en av verdens mest dødelige foran mål. Her er det ikke mer enn en håndfull spillere i verden som kan vise til lignende ferdigheter.

Men vi vet alle hva problemet med Chicharito er og det er manglende tekniske ferdigheter. Det gjør han dessverre til en meget begrenset spiller. Derfor håper jeg Welbeck er klar for å ta steget opp.

Lenke til kommentar

Ja, den var bare rett og slett patetisk.

Det var under kampen rett etter de viste han på TV'en og jeg spurte faktisk fordi jeg trodde det var rett etter målet me fikk vite etterpå av dere at det var senere og ikke i den sammenhengen. Så tone it down med å snakke dritt om småting.

Nei, det var leeenge etter kampen og når eg leser det du skreiv så må man være passe sløkket for ikke å klare å skjønne hva du insinuerer. Til og med i forklaringen etter innlegget insinuerer du jo akkurat det samme:

Forresten, så noen andre når Berba smilte som faen på benken retter etter det ble 1-0 til Benfica? Tror det var akkurat på det tidspunktet ihvertfall.. kanskje jeg husker feil men ja.

Sa ikke det, stusset bare litt over timingen. Synes du ikke det er litt rart å smile bredt rett etter laget man spiller for slipper inn 1-0 mål borte i første kampen av CL? Eller? Sa aldri det var patetisk eller skandale akkurat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...