Gå til innhold

Kamptråd PL:Stoke - Manchester United


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Kjip kamp. Drittoppgjør uten like, men ett poeng er egentlig ganske rettferdig. Særlig mtp. sjansestatistikken. Greit, vi kjørte en sedvanlig sluttspurt, men det var noe halvslapt over det. Owen er jo like svak i det oppbyggende spillet som Hernandez, men mye dårligere på posisjonering. Og førstetouch Owen, den hadde det vært fint hvis du gravde frem igjen.

 

Denne sinnssyke medgangsbølgen vi har surfet på kunne ikke vare evig, og det er forsåvidt greit nok at vi får en smell på en bortekamp. De som skuffet meg mest i dag var:

 

Young - Etter en herlig start går det nå endel tyngre.

Anderson - Var temmelig usynlig.

Berbatov - Lyst til å bli førstevalg igjen mister, da må det mer jobbing til enn som så.

 

Ellers er Phil Jones en herlig type, og jeg digger raidene hans. Men som midtstopper må det defensive være førstepri, synes det var noe hodeløst over spillet hans i dag. Noe alà David Luiz.

 

Jeje, onwards!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss nå ikke skylde på dommeren fordi vi ikke klarer å vinne kampen. Det blir liksom for enkelt i min oppfatning.

At vi ikke satt mulighetene vi fikk er spissene sin feil, Owen var grei, men Berbatov viste hvorfor han har varmet benket så langt denne sesongen. Var ikke akkurat overbevise fra hans side tidligere denne uken heller.

Vi hadde vunnet om det ikke var for dommeren, men jeg er enig i at det ikke er en unnskyldning. Det er surt, men vi hadde alle

muligheter til å vinne denne kampen på tross av dommeren.

Det er ikke bare straffen, men Shawcross (?) skulle ikke spilt hele kampen, og han var helt RÅ i dag.

 

Skal heller ikke glemme at vi var rimelig heldige med dommeren mot Chelsea.

What goes around comes around. Og treffer United kraftig i bakhodet i dag.

Lenke til kommentar

Dårlig kamp selv om det er vi som styrer det meste.

 

Dommeren ødelegger kampen helt fra starten, men vil ikke bare skylde på han. Stoke er et lag vi burde kunne slå 11 mot 11.

Synes Ferguson velger feil etter skaden til Chica. Bedre med Welbeck utpå der som er en langt mer spillende type, hadde passet denne kampen bedre. Men skjønner at han lar Owen prøve seg etter to mål mot Leeds.

 

Berba var ikke god i dag, men han var langt fra så forferdelig som enkelte skal ha det til. Greit å bytte han ut, men er ganske sikker på at vi ville vært farligere fremover med Berba og Welbeck enn Owen og Welbeck.

 

Ellers var Young skuffende i dag. Valencia gjorde jobben sin, men synes han skulle fått lov til å bli med mer fremover. De Gea med enda en god kamp.

Lenke til kommentar

Møkkadag som hadde vært lett dag etter 60 sek om Walton hadde gjort JOBBEN han blir betalt for å gjøre. Det er som om en fysio ikke prøver å fikse skade til en spiller; dommeren driter i at noen er gjennom alene med keeper og blir dyttet ned bakfra, stopper et mål ulovlig og faktisk skader nest best spissen vår som var da beste spissen vår i dag siden Rooney var ute. Selvfølgelig blir det en møkkadag da. Uten Rooney i dag var Chicha sin rolle størst i dag, og man så etter 60 sek at han var GJENNOM alene med keeper allerede. Det glemmer man lett, at hadde de ikke skadet han OG klart å unngå rødt kort + straffe etter 1 min spilt; da hadde vi hatt en spiss som hadde klart å komme seg i veldig farlige posisjoner i dag og jeg er ganske sikker på at vi hadde vunnet kampen 11v11 akkurat som vi vant den ifjor. Men det fikk vi ikke gjort heller.

 

Robbed by Mr. Walton som bør ha mistet veldig mye respekt av dommersjefene i dag.

 

article-1364654-0D8D25B8000005DC-829_634x429.jpg

 

Retard bit**.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, dra til helvette vekk Berba. Din skyld at det ble uavgjort. Din dritt. Hadde Chica fått spille hele kampen hadde det vært en lett seier, for han scorte jo mot Stoke i fjor.

 

Stoke i fjor? Nå snakker vi om hvor viktig han hadde vært i dag. Det tror jeg du vet og. Du er ikke morsom btw, får som regel de samme personene til å le. Sannheten er at vi hadde klart oss mye bedre med Chicha på banen i dag. Og at han var farlig allerede etter 60 sek og hadde vært 10x farligere enn de som var der ute i dag. Nevnte ikke Berba btw så du kan bare holde kjeft om det temaet også. Var generelt om hvordan han kunne hjulpet mot seier i dag. Og seier for laget er jo det som er viktigste temaet for oss tross alt?

 

Tulling.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, dra til helvette vekk Berba. Din skyld at det ble uavgjort. Din dritt. Hadde Chica fått spille hele kampen hadde det vært en lett seier, for han scorte jo mot Stoke i fjor.

 

Ikke Berba sin skyld at Hernandez ble skadet. Og oppi alt så synes jeg vi bør huske at Berba ikke har hatt kamptrening og at vi også slapp inn et mål og var like dårlig defensivt som i de andre kampene denne sesongen

 

Carrick hadde gjort seg på banen i dag. Han hadde hindret mange angrep lenge før det ble farlig

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ja, dra til helvette vekk Berba. Din skyld at det ble uavgjort. Din dritt. Hadde Chica fått spille hele kampen hadde det vært en lett seier, for han scorte jo mot Stoke i fjor.

 

Stoke i fjor? Nå snakker vi om hvor viktig han hadde vært i dag. Det tror jeg du vet og. Du er ikke morsom btw, får som regel de samme personene til å le. Sannheten er at vi hadde klart oss mye bedre med Chicha på banen i dag. Og at han var farlig allerede etter 60 sek og hadde vært 10x farligere enn de som var der ute i dag. Nevnte ikke Berba btw så du kan bare holde kjeft om det temaet også. Var generelt om hvordan han kunne hjulpet mot seier i dag. Og seier for laget er jo det som er viktigste temaet for oss tross alt?

 

Selvfølgelig hadde vi gjort det bedre med Chicarito på banen i stedet for Owen, det er noe alle (bortsett fra utskudd) er enige om. Jeg setter for øvrig ting på spissen. Rooney og Chica er guder, mens Berba er djevelen selv, den dritten. Ikke sant?

 

 

Ikke Berba sin skyld at Hernandez ble skadet. Og oppi alt så synes jeg vi bør huske at Berba ikke har hatt kamptrening og at vi også slapp inn et mål og var like dårlig defensivt som i de andre kampene denne sesongen.

 

Are you for real?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...