Gå til innhold

Kamptråd PL:Stoke - Manchester United


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Hvis dere skal klage inn dagens dommer-avgjørelser til FA, så kan dere legge til de to offside målene dere fikk mot Chelsea og. Rett skal være rett, eller(?)

 

Her snakker vi om et rødt kort og straffe som er klar etter 1 min, ikke småmarginer med offside. Også det med at de er så inkompetente som gir offside på andre straffesituasjonen, latterlig hahaha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss nå ikke skylde på dommeren fordi vi ikke klarer å vinne kampen. Det blir liksom for enkelt i min oppfatning.

At vi ikke satt mulighetene vi fikk er spissene sin feil, Owen var grei, men Berbatov viste hvorfor han har varmet benket så langt denne sesongen. Var ikke akkurat overbevise fra hans side tidligere denne uken heller.

Lenke til kommentar

La oss nå ikke skylde på dommeren fordi vi ikke klarer å vinne kampen. Det blir liksom for enkelt i min oppfatning.

At vi ikke satt mulighetene vi fikk er spissene sin feil, Owen var grei, men Berbatov viste hvorfor han har varmet benket så langt denne sesongen. Var ikke akkurat overbevise fra hans side tidligere denne uken heller.

Greit nok, men når vi blir snytt for straffe/rødt kort og atpåtil får en spiller skada. alt på en gang?

Det blir for mye for meg altså.

Lenke til kommentar

Hvis dere skal klage inn dagens dommer-avgjørelser til FA, så kan dere legge til de to offside målene dere fikk mot Chelsea og. Rett skal være rett, eller(?)

De var jo hårfine da. Det er jo rett og slett vanskelig å se.

 

Om du vil sammenligne hårfine offsider, med nedslakting fra bak på en spiller, BE MY GUEST!

For å ikke nevne mordforsøket til A Cole på Chicha. Det syke er jo at erten vår har blitt meid over ende i to kamper på rad nå, uten å verken få straffe eller rødt kort imot. Og begge gangene har han gått av med skade, i tillegg til at han var ute på begynnelsen av sesongen med hjernerystelse. Utrolig tøff sesongåpning for Chicha.

Lenke til kommentar

Greit nok, men når vi blir snytt for straffe/rødt kort og atpåtil får en spiller skada. alt på en gang?

Det blir for mye for meg altså.

Alle skadene vi får er du ikke alene om å bli forbannet over, forferdelig trist å se :(

Ja, det blir liksom trippel skuffelse. Jeg hadde ikke tatt det så ille som jeg faktisk gjør det om Hernandez ikke hadde blitt skada, men når han i tilegg blir det, blir alt så mye verre :(

 

Berba har magisk touch i form, men sånn han er nå gjør han tre ting: Leker midtbanespiller, løper til en plass og står i ro der og roper på ballen, siste han gjør er konstant klaging.

Kvalmt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss nå ikke skylde på dommeren fordi vi ikke klarer å vinne kampen. Det blir liksom for enkelt i min oppfatning.

At vi ikke satt mulighetene vi fikk er spissene sin feil, Owen var grei, men Berbatov viste hvorfor han har varmet benket så langt denne sesongen. Var ikke akkurat overbevise fra hans side tidligere denne uken heller.

Vi hadde vunnet om det ikke var for dommeren, men jeg er enig i at det ikke er en unnskyldning. Det er surt, men vi hadde alle muligheter til å vinne denne kampen på tross av dommeren.

 

Skal heller ikke glemme at vi var rimelig heldige med dommeren mot Chelsea.

Lenke til kommentar

PETER WALTON. Thanks for the good match you FUCKING cunt og nå ser vi hvorfor vi trenger BEVEGELIG Hernandez, ok folkens? Rooney er en fin ting å ha og. FUCK OFF REF and FA. Fuck OFF.

Blind eller? Så du ikke den vakre fotballen vi plutselig kunne spille nå som vi endelig fikk den bulgarske trollmannen på banen? Dette var en estetisk nytelse av de sjeldne. Mye bedre enn de drittkampene der vi vinner med 5 mål. Nei, nå håper jeg du ser at vi bør starte med Berbatov i hver eneste kamp fremover. Alt flyter jo så mye bedre bare vi har han på banen :roll:

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

La oss nå ikke skylde på dommeren fordi vi ikke klarer å vinne kampen. Det blir liksom for enkelt i min oppfatning.

At vi ikke satt mulighetene vi fikk er spissene sin feil, Owen var grei, men Berbatov viste hvorfor han har varmet benket så langt denne sesongen. Var ikke akkurat overbevise fra hans side tidligere denne uken heller.

Vi hadde vunnet om det ikke var for dommeren, men jeg er enig i at det ikke er en unnskyldning. Det er surt, men vi hadde alle muligheter til å vinne denne kampen på tross av dommeren.

 

Skal heller ikke glemme at vi var rimelig heldige med dommeren mot Chelsea.

 

Både heldige og uheldige. Fikk jo årets desidert dummeste avgjørelse i mot oss, da Cole fikk gult for en takling det ikke ble dømt straffe for....

 

I dag var vi forøvrig ikke gode nok til å vinne, og Stoke fortjente helt klart poenget. Synes Owen som vanlig var grisedårlig. Utrolig at Berbatov ble byttet ut fremfor han...

Lenke til kommentar

Hvis dere skal klage inn dagens dommer-avgjørelser til FA, så kan dere legge til de to offside målene dere fikk mot Chelsea og. Rett skal være rett, eller(?)

 

Her snakker vi om et rødt kort og straffe som er klar etter 1 min, ikke småmarginer med offside. Også det med at de er så inkompetente som gir offside på andre straffesituasjonen, latterlig hahaha.

 

Mål er uansett mer verdt enn straffer og røde kort.

Lenke til kommentar

Hvis dere skal klage inn dagens dommer-avgjørelser til FA, så kan dere legge til de to offside målene dere fikk mot Chelsea og. Rett skal være rett, eller(?)

 

Her snakker vi om et rødt kort og straffe som er klar etter 1 min, ikke småmarginer med offside. Også det med at de er så inkompetente som gir offside på andre straffesituasjonen, latterlig hahaha.

 

Mål er uansett mer verdt enn straffer og røde kort.

Om jeg kunne valgt mellom en 1-0 ledelse mot Chelsea eller 0-0 og rødt kort til en Chelsea spiller tror jeg faktisk jeg hadde valgt det siste.

 

Fått nesten 90 minutter med 11-10.

 

Heller det enn å ha et pressende Chelsea mot seg som fort kan utligne en og to ganger, så jeg vil verdsette ett rødt kort høyere enn en scoring.

Lenke til kommentar

La oss nå ikke skylde på dommeren fordi vi ikke klarer å vinne kampen. Det blir liksom for enkelt i min oppfatning.

At vi ikke satt mulighetene vi fikk er spissene sin feil, Owen var grei, men Berbatov viste hvorfor han har varmet benket så langt denne sesongen. Var ikke akkurat overbevise fra hans side tidligere denne uken heller.

Vi hadde vunnet om det ikke var for dommeren, men jeg er enig i at det ikke er en unnskyldning. Det er surt, men vi hadde alle muligheter til å vinne denne kampen på tross av dommeren.

 

Skal heller ikke glemme at vi var rimelig heldige med dommeren mot Chelsea.

 

Både heldige og uheldige. Fikk jo årets desidert dummeste avgjørelse i mot oss, da Cole fikk gult for en takling det ikke ble dømt straffe for....

 

I dag var vi forøvrig ikke gode nok til å vinne, og Stoke fortjente helt klart poenget. Synes Owen som vanlig var grisedårlig. Utrolig at Berbatov ble byttet ut fremfor han...

 

Jeg mener at Cole skulle hatt Rødt, men det var ingen straffe. Ballen passerte kortlinjen først ergo var det 5 meter. Kan ikke dømme straffe etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...