Gå til innhold

Ny mobil raskest mulig. Beste på markedet

Bjarnemann

Anbefalte innlegg

Hei.

Var så uheldig å bli ranet i går, og mistet min elskede Htc Desire for andre gang. (Begge gangene til sigøynere btw :realmad: )

Jeg trenger derfor ny telefon ASAP. En x10 mini med batteri som varer i 3 timer holder ikke.

Og jeg er selvfølgelig fysen på den råeste telefonen som er mulig å oppdrive nå. Personlig har jeg blinket meg ut Galaxy S2, og HTC Sensation. Eller er det noen andre, enda råere telefoner på markedet i dag eller som kommer i løpet av overskuelig fremtid?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde de våpen?

Galaxy S2 er vel den råeste pr dags dato, men Samsung kommer med Galaxy S2 LTE(men kommer muligens ikke før neste år) og galaxy note før jul som i bunn og grunn er en gedigen S2 som såvidt kan kalles mobil

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Nope, jeg var full og dum og skulle hjelpe ei dame (ikke sigøyner) som var i krangel med en svært agresiv fysak. I oppstyret klarte noen sigøynere og lempe meg for mobil, nøkler og lommebok..

Men da var det slik jeg tenkte, S2 er det beste å få tak i. Hadde i utgangspunktet lyst på Note, men så lenge orker jeg ikke bruke x10 mini, og S2 LTE ser jeg igrunn ikke noe behov for, da oppløsningen fortsatt er den samme.

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...