kenhun93 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei dere Har nå drevet med et tekstbasert spill i en stund som skal omhandle World of Warcraft bare gjennom nettleseren. I spillet vil du kunne, -gjøre "Quest's", -drepe NPC's, -arena (1v1, 2v2, 3v3, 5v5), -instancer (5, 10, 25 man). Det har seg slik at jeg ønsker å søke noen beta-testere som er interessert i å teste spillet, for å så gi tilbake melding på hva de mener kan bedres etc. Søker også en som er flink med grafisk design, som kan html, css, jquery, gjerne php også som kunne tenkt seg å hjelpe meg med design og figurer etc. Takker for alle svar! Mvh Kenneth! Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det har seg slik at jeg ønsker å søke noen beta-testere som er interessert i å teste spillet, for å så gi tilbake melding på hva de mener kan bedres etc. Hvor mye tid ser du for deg at testeren skal bruke på dette? Lenke til kommentar
kenhun93 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Det har seg slik at jeg ønsker å søke noen beta-testere som er interessert i å teste spillet, for å så gi tilbake melding på hva de mener kan bedres etc. Hvor mye tid ser du for deg at testeren skal bruke på dette? Så mye som mulig, jeg har ikke satt noe krav, men jeg ønsker folk som er lojale og faktisk ønsker å hjelpe til, ikke som bare vil få prøve ut det nye spillet, også logge ut 10 min etterpå fordi det er mye bugs eller lignende og heller vente til det er release. Er jo også morsomt om de som prøver spillet har litt bakgrunn fra spillet WOW også, slik at det kan sammenlignes litt hvertfall Mvh Kenneth! Lenke til kommentar
Tr4p Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg vil gjerne teste ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå