veluci Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei. Fikk nylig lappen og ser på sykler. På kjøreskolen min fikk eg bruke en del Suzuki GSR 600. Likte denne veldig godt, og vurderer denne sykkelen sterkt. Har sett litt på finn, og funnet ut att eg syntes Gladius ser utrolig fin ut, men er en ting eg lurer på. Er rundt 1.90 høy, og syntes egentlig att GSR hadde en ganske fin størrelse i forhold til høyden min. Er det noen som vet om Gladiusen er ca like høy, eller om den er mindre? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Både GSR og Gladius har lik setehøyde, som er på 78,5 cm Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Er bare 16, og kjenner ingen som har noen av dem, så har heller ikke prøvd noen av dem. Men jeg skal selv ha GSXR når jeg blir 18. Deilig sykkel, går godt også! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Både GSR og Gladius har lik setehøyde, som er på 78,5 cm Men det var da fryktelig gode nyheter for meg :-) Bare for meg og velge da ;-) Er bare 16, og kjenner ingen som har noen av dem, så har heller ikke prøvd noen av dem. Men jeg skal selv ha GSXR når jeg blir 18. Deilig sykkel, går godt også! Ja, Suzuki har fine og gode sykler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå