-=Petter=- Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei Hvor kan man får kjøpt bilholdere til dissa Paddene. Jeg har HTC Flyer, tenkt og bruke den i bil. Men finner ingen gode feste metoder? Hva er utvalget. Ikke nødvendigvis kun til vindu feste altså. Fiffig løsning er genialt, da man kanskje kan bruke den i steden for stereo. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Biltema har en universalholder som er er ganske grei på alle enheter opp til 115mm. Ser at den aktuelle padden er 122mm, men du kan jo alltids ta den med og sjekke om den passer. Det er litt puter i ytterkantene på holderen, så mulig du kan presse den på plass. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Den er nok ikke noe særlig vil jeg tro. Men kanskje et alternativ, hvis jeg ikke finner noe annet. Det er ikke noe problem og bestille fra utlandet, bare dem sender til norge. Vært på eBay, kanskje funnet noe der, men vet det skal være enda et sted ala eBay, men kommer ikke på hva det heter? Petter Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ebay har bilholdere til de fleste mobiler/nettbrett Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Jupp, der har jeg også funnet mange jeg kunne tenkt meg. Men verken der eller amazon så er det ingen av dem jeg har lyst på som kan bli sendt til Norge, så nei, ikke heldig der heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå