graks Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 i vår vurderte jeg og kjøpe meg neonode n1 så ble den utsatt,og siden har jeg ikke hørt noe. Så hva har skjedd med den? teknisk begynner telefonen og bli gammel før den har kommet ut,siden skjermen tar bare 4096farger mens moderne mobiler som t610 har 65000farger. den virker så kul i vår men nå vet jeg ikke. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skjermen har vel hele 262000 farger den, right? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 i vår vurderte jeg og kjøpe meg neonode n1 så ble den utsatt,og siden har jeg ikke hørt noe.Så hva har skjedd med den? teknisk begynner telefonen og bli gammel før den har kommet ut,siden skjermen tar bare 4096farger mens moderne mobiler som t610 har 65000farger. den virker så kul i vår men nå vet jeg ikke. Kjøp deg heller en p800....! Samme "teknisk greie der" Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Skulle ikke forundre meg om Neonode sliter med pengeproblemer og at det aldri blir noen mobil... Ser ikke akkurat lyst ut for kundeservice osv fra det firmaet heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå