Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei:) Jeg får en rar error melding noen ganger på minecraft serveren min. her er meldingen: [sEVERE] Unexpected exception java.lang.StackOverflowError at ew.b(SourceFile:53) at ja.a(SourceFile:33) at eh.g(SourceFile:311) at eh.g(SourceFile:285) at eh.b(SourceFile:2104) at lu.k(SourceFile:89) at lg.k(SourceFile:46) at fo.c(SourceFile:60) at bt.a(SourceFile:55) at df.a(SourceFile:108) at df.b(SourceFile:203) at df.a(SourceFile:117) "at df.b(SourceFile:203) at df.a(SourceFile:117" delen av meldingen fortsetter lenge, men tenkte at jeg skulle spare plass;) Den eneste muligheten til og få serveren opp igjen er og re-starte den(Altså programmet ikke selve PCen den er på) og da fungerer alt som normalt helt til det skjer igjen. Takker for alle svar, og vennligst hold uttrykkende enkle siden jeg ikke kan noe om java osv Lenke til kommentar
outern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kjører du 1.8 eller 1.8.1 på servern? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Kjører du 1.8 eller 1.8.1 på servern? Kjører 1.8, men trodde ikke at det kom noen nye server updates ved små oppdateringer :S Lenke til kommentar
outern Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 litt usikker. men har hørt at det var 1.8.1 oppdateringen som fikser nettop denne feilen. Er chest/furnace bugen som gjør at servern kræsjer. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 har lasta ned den siste versonen av server software nå, kommer tilbake viss det fortsetter:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå