Milktea Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) OS er Windows XP 64-bit, hovedkortet jeg bruker er MSI 770-C45 (med nyeste BIOS) og skjermkortet mitt er XFX Radeon HD 5770. Sleep mode fungerer ikke med power state S1. Maskinen ser ikke ut til å slå seg av og gir kun blank skjerm, men fortsetter som normalt når jeg vekker den med et tastetrykk. Dette skjer uavhengig av om BIOS eller OS er satt til å kontrollere wake-up event. Problemet oppstår når jeg konfigurerer BIOS til å bruke S3 til sleep mode. Setter jeg deretter BIOS til å kontrollere wake-up event fungerer sleep mode perfekt - men til gjengjeld begynner maskinen å fryse på tilsynelatende tilfeldige tidspunkter. Ut i fra det jeg ser i Event Viewer kan det virke det som ATI-driveren kræsjer. Win64 har ikke hibernation, så jeg vil veldig gjerne ha fungerende sleep mode. Noen som kan peke meg i riktig retning? Edit; kanskje relevant? K:\>powercfg -a The following sleep states are available on this system: Standby ( S1 ) The following sleep states are not available on this system: Standby (S2) The system firmware does not support this standby state. Standby (S3) The system firmware does not support this standby state. Hibernate The system is running in PAE mode, and hibernation is not allowed in PAE mode. Endret 18. september 2011 av Milktea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå