Querke Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Skal invistere i et gtx 580, og trenger en nettbutikk med world wide frakt og helst gratis frakt. Det er mange plasser hvor man får skjermkortet til rundt 2500kr, noe som er svært billig. Men, oppå dette kommer frakt og slikt, så blir kortet like dyrt som det er i Norge. Så har dere noen forslag til nettbutikker som er bra til mitt formål? Takk Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Er vel ikke mye å spare uansett, du får et GTX580 her hjemme fra rundt 3800,- pluss en hundrelapp i frakt. Hvis det du stemmer sier, at man får det for ca 2500,- utenlands, må du legge til 25% mva og et fortollingsgebyr på ca 150,- (med posten, sendes det med DHL eller andre er det vel dyrere). Du ender da opp på ca 2500,- + 25% = 3125,- pluss 150,- i gebyr, 3275,- Og i tilegg må du antagelig betale noe i frakt også.. Norge er IKKE et dyrt land på elektronikk, slike standardvarer er sjeldent mye å spare på å handle i utlandet, om du da ikke kan kjøpe det på ferie og ta med hjem ufortollet i bagasjen.. Du sparer da ca 500,-, du mister 5 års reklamasjonsrett, og må antagelig sende kortet tilbake der du kjøpte det om det skulle skje noe feil, tviler på at det er internasjonal garanti (har ikke sjekket). Lenke til kommentar
Querke Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 https://prisguiden.no/produkt/msi-geforce-gtx-580-lightning-145712 Dette kortet jeg sikter til foresten. msi gtx 580-lightning Er det noen bedre på markedet som jeg får mer profit ut av? Lenke til kommentar
Querke Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå