Bank1 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har noen noen erfaringer med å sende ut åpen søknad(ikke søknad på utlyst jobb)til bedrifter mens man er i jobb? Jeg jobber per dags dato på et verksted, men vurderer å finne meg en tømrerjobb. Da blir jeg nødt til å sende ut åpen søknad til noen av disse firmaene. Men jeg vet ikke hvor lurt dette er da jeg har en annen jobb å forholde meg til i dag. Og skriver man i en slik søknad i hvilken bedrift man jobber? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det skulle vel ikke være et problem? Du er jo åpen for nye utfordringer som det heter, og det er jo utelukkende positivt. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Å søke mens du jobber er annet sted er helt uproblematisk. Nåværende arbeidsgiver skulle sikkert gjerne sett at du ikke søkte deg bort, men det må du ikke tenke på. Hva du jobber med i dag vil du typisk skrive på CV, men det vil jo være naturlig å også nevne det i søknaden for å vise hva du duger til. Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Takker for kjappe svar. Skulle gjerne oppsøkt eventuelle nye arbeidsgivere personlig også, men er ikke så enkelt å vite hvor dem befinner seg til enhver tid =) Så får prøve å slenge ut en eller to søknad(er) av gangen tilpasset hver enkelt bedrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå