Gudrunna Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Heii Jeg har lånt en film av en venn, men det er bare svensk tekst, så jeg skjønner jo ikke bæret .. Men så tenkte jeg "Kan jo ikke være så vanskelig og legge til norsk tekst, så jeg lasta ned tekten på filmen, åpna mappene på filmene.. VIDEO_TS og AUDIO_TS. På audio var det ittno, men på video var det: VIDEO_TS.BUP (Bupfil) VIDEO_TS.IFO (Ifofil) VIDEO_TS.VOD (Vobfil) VTS_01_0.BUP (Bupfil) VTS_01_0,IFO (Ifofil) VTS_01_0.VOB (Vobfil) VTS_01_1.VOB (Vobfil) VTS_01_2.VOB (Vobfil) VTS_01_3.VOB (Vobfil) VTS_01_3.VOB (Vobfil) Menså skjønner jeg ikke, hvor skal TEKSTEN ligge? ... Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Nei. last ned subtitles online og dreg filen du lastet ned inn i media spiller vinduet... antar du ikke bruker windows media player vell? PS: instruksjonene er beregnet for ved bruk av media player classic.. kan nok funke i vlc maybe Endret 18. september 2011 av BeGj Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Nei. last ned subtitles online og dreg filen du lastet ned inn i media spiller vinduet... antar du ikke bruker windows media player vell? PS: instruksjonene er beregnet for ved bruk av media player classic.. kan nok funke i vlc maybe Skal se den på tven da ._. det er subitles på svensk, men jeg lurer på, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Går ikke... kan du ikke bare endre undertekst i menyen da? Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Går ikke... kan du ikke bare endre undertekst i menyen da? det som er greia, har bare svensk der Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg enten: 1. gitt faen og sett filmen 2. lastet ned filen på TPB eler demonoid.* * husk at dette er ulovlig og straffbart og jeg på ingen måter oppfrodrer til piratkopiering... Endret 18. september 2011 av BeGj Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) ... 3. Lære seg å forstå svensk. (Det er omtrent like vanskelig som å skjønne bergensk.) 4. Kjøpe filmen. 5. Låne filmen på biblioteket. Endret 18. september 2011 av world wide weird Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Gudrunna Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Det er bare dårlig hjemmelaget tekst last ned en ny en Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Det er bare dårlig hjemmelaget tekst last ned en ny en Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Det er bare dårlig hjemmelaget tekst last ned en ny en Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Det er bare dårlig hjemmelaget tekst last ned en ny en Takk for svar! Du har vel ikke tilfeldigvis et brukbart nettsted som legger ut subs, du kan henvise til? Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Det er bare dårlig hjemmelaget tekst last ned en ny en Hei! Jeg har lastet ned en subtitles-fil til en film jeg så gjerne vil se. Men teksten kommer før filmen? Noen som vet hva som kan gjøres? Det er bare dårlig hjemmelaget tekst last ned en ny en Takk for svar! Du har vel ikke tilfeldigvis et brukbart nettsted som legger ut subs, du kan henvise til? prøv; www.norsub.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå