kompliserte Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg er forelsket i ei søt jente i klassen min, jeg sa det til henne, men hun sa nei, jeg er ikke glad i deg, jeg ble syk med engang, gikk ut fra klassen mens jeg hadde prøve, skole tida var ikke ferdig, jeg tenker fortsatt på henne. jeg føler meg veldig trist og en som, skal jeg førtsette å snakke med henne om det eller ikke? hvis ikke: så hvordan kan jeg glemme henne? Lenke til kommentar
hursay Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vel hvis du spørte om dere skulle gni hverandre inn med kjære(tjære) så er det ikke rart hun sa nei Men sett deg ned, skru på litt musikk og sitt på nettet og finn noe tull. Fungerer bra for meg Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Move on, finn noe annet å fokusere på. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du må ikke la henne vite at hun kan få deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du skulle aldri sagt det til henne, nå er det mest sannsynlig for sent. Finn ei annen, du har ikke trigget følelsene hennes riktig på veien og det er veldig vanskelig å snu nå som du har blottet følelsene dine på den måten Lenke til kommentar
kompliserte Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Tussen takk for fine tilbake meldinger, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå