Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm med musepeker etter systemgjenoppretting

Anbefalte innlegg

Hejsa, har et smått irriterende problem som kommer og går litt på PC-en. Jeg får ikke åpnet programmer, typ om jeg åpner et spill, så vil det legge seg inn i listen over åpne prosesser, men det vil ikke skje noe mer. Samme med nettleser, jeg kan åpne opera, men vinduet kommer ikke faktisk opp.

Utforsker henger seg også opp om jeg prøver å gjøre noe, for eksempel kan jeg ikke høyreklikke på et ikon. Da henger Utforsker seg, og jeg får det heller ikke til å starte igjen.

Now then, det er ille at dette skjer, men det pleier å ordne seg tilsynelatende helt av seg selv, og så vil PC-en funke helt normalt i en lengre periode, før problemet vender tilbake, og gjør PC-en helt verdiløs. Noen som har noen tips om hva det kan være? Kan jo seff formatere, men har litt lyst til å finne ut av dette før jeg hiver meg på svenskemetoden.

Jeg kjører windows 7, btw. Virker ikke som om jeg har disse problemene når jeg kjører i sikkermodus.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, Windows var helt oppdatert.

Jeg prøvde å kjøre systemgjenoppretting i sted. Dette gjorde jeg fra sikkermodus, ettersom det virka som om ting funka helt fint der. Det eneste som skjer nå, er at jeg får en svart skjerm med musepeker etter "Starter Windows"-skjermen/logoen. Ingen login-skjerm, ingen lyder. Jeg får ikke trykket ctrl-alt-del for å dra opp oppgavebehandling, det eneste som jeg får til å gjøre er å trykke shift fem ganger (ikke at det hjelper til noe). Sååå, nå sitter jeg enda mer i baret. Føler at gode råd plutselig ble dyre. :p

Edit: Har nå cleara CMOS, uten at det hjalp.

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...