Gå til innhold

BK: -Familieidyll-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ble veldig spesielt og fint. Hvordan du har fått til dette lyset lurer jeg på :)

Tusen takk for hyggelig kommentar. Prøver ut litt tele om dagen og en av de effektene jeg registrerer er at man punkteksponerer på et motiv, så vil bakgrunnen bli uforholdsmessig mye lysere evt. mørkere enn motivet. Så kan man jo utnytte det som noe positivt i etterbehandlingen. Men har mange av de der bakgrunnen er helt utbrent også, og da mener jeg uhelbredelig utbrent. Virker som telen forsterker opp denne effekten i langt større grad enn en normal zoom gjør (på godt og vondt).

Lenke til kommentar

Må ta meg et kurs i ps:) Dette ble fantastisk flott :)

Å det var hyggelig sagt, det er ikke så vanskelig, men man må bruke det litt aktivt i begynnelsen slik at man skjønner (og husker) gangen i det. Det er jo mange muligheter, og akkurat det kan vel sikkert virke litt overveldene i begynnelsen. Men så blir man litt hekta og da går ting av seg sjøl.

Det som slår meg er lyset..eller mangelen på lys.Meget bra sådan;)

Tusen takk Jan Erik.:roll:

Malerisk glimt inn i endenes (tilsynelatende) "nattlige" liv. Godt komponert, nydelige dype farger.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Knut :yes:

Herlig formidling av andefamilien. Likte godt de mørke tonene du har tatt frem her. Super lyssetting. :)

Hyggelig at du likte det, og takk for kommentar Melvin :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...