iBolleMus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei! Jeg fikk GoW 3 i posten idag (18 sept) og lanseringen er 20 sept. Blir jeg bannet fra Xbox LIVE hvis jeg bestemmer meg for å spile online? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg mener å ha lest for noen dager siden direkte fra Microsoft at de ikke kom til å banne de som spiller GoW 3 før release ettersom det ikke er deres skyld men heller de som faktisk selger spillene. Lenke til kommentar
iBolleMus Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Jeg mener å ha lest for noen dager siden direkte fra Microsoft at de ikke kom til å banne de som spiller GoW 3 før release ettersom det ikke er deres skyld men heller de som faktisk selger spillene. Takk for svar! Lenke til kommentar
nems Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nei du blir ikke bannet for å spille spill tidligere enn lanseringsdatoen. Du blir derimot bannet av å spille piratkopierte spill på xboxlive. Jeg har spillt plenty av spill før lanseringsdato bade online og offline (hjelper når man kjenner folk som jobber med salg av spill) og det har aldri vært noe problem. Skulle bare mangle også, det står vel ingen plass at man ikke kan spille spill før en viss dato, men butikkene har i utgangspunktet ikke lov å bryte eventuelle kontrakter de har med publishers. Det er uansett ikke kunden sin oppgave å håndheve dette. Tipper de fleste som kjøper spill ikke engang vet når ett gitt spill skal komme ut men derimot handler når de ser noe kult i butikken. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Bare et sånt lite tillegg, Microsoft kan banne deg helt uten grunn hvis de har lyst og det er ikke noe du kan gjøre med det ettersom du har godtatt EULA'en og det står i den, men som sagt så tror jeg nok ikke dette er et problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 nei, har spilt Gears 3 siden den 10. du blir ikke bannet, eneste som skjer er at de reseter multiplayer stats osv... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Viss de resetter statsen så spiller jeg aldri mer online når spillet er offisielt ute. Er det bekrefta at de resetter statsen? Er level 41 og har drept snart 6000stk med 1330 headshots.... Vil egentlig ikke miste min progress med ribbons osv osv. Endret 18. september 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Viss de resetter statsen så spiller jeg aldri mer online når spillet er offisielt ute. Er det bekrefta at de resetter statsen? Er level 41 og har drept snart 6000stk med 1330 headshots.... Vil egentlig ikke miste min progress med ribbons osv osv. Du får ta det som en knallgod treningsperiode med tanke på at du fikk spille lenge før andre. Uansett har ikke hørt at det skal offisielt resettes statsen, men det er jo godt mulig at det kan skje. Lenke til kommentar
Ep4EvEr Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 spilt dette spillet med LIVE oppkobling over 1 uke.....no problemo. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jo, dei nullstiller stats på den offisielle lanseringsdatoen. Men, du behold ribbons, rank etc. Kjelde; http://twitter.com/#!/Hooligunn Endret 19. september 2011 av Optimus Trasti Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Rimelig imponerende å få spillet i posten på en SØNDAG! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jo, dei nullstiller stats på den offisielle lanseringsdatoen. Men, du behold ribbons, rank etc. Kjelde; http://twitter.com/#!/Hooligunn Hahaha han har jeg spilt med flere ganger sist uke Endret 19. september 2011 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Selvsagt resetter de stats, du skal jo ikke ha noe fortrinn over de som IKKE fikk spillet en uke i forveien. Samme som at de resetter karakterene dine når en beta-test går ut i MMORPG-spill. Du får ikke fortsette med din overpowered lvl 80 kar med masse epic gear når alle som ikke var i betaen kommer inn i spillet. Endret 19. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Rimelig imponerende å få spillet i posten på en SØNDAG! Kanskje han fikk det i E-posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 hvordan skal man få spilt av eposten i dvd drevet på xboxen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Skriv ut og stapp inn. Endret 19. september 2011 av Isbilen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå